Dido
Artikelen: 0

Re: Cursor is foetsie.

Inderdaad... er zullen er zeker nog meer zijn. Ofwel kunnen ze die patch downloaden, dat zou ook het probleem moeten oplossen?

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-
jhnbk

Ofwel kunnen ze die patch downloaden, dat zou ook het probleem moeten oplossen?
Patch heb je zelf niets aan. Deze moet op wetenschapsforum worden geïnstalleerd.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.
Ger

Upgraden naar 3.0 zal niet zomaar gaan. We willen immers niet ineens de specifieke Wetenschapsforum-plugins kwijt zijn (denk bijvoorbeeld aan LaTeX en dat soort zaken). We zijn aan het onderzoeken hoe we het beste kunnen upgraden met behoud van alle functies, maar dat gaat nog wel ff duren. Een hoop zaken moeten immers opnieuw geschreven worden.

Daar hebben we niet op gewacht, en ik heb daarom de patch geïnstalleerd. Is het probleem nu opgelost?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Dido

Neen, het lukt nog steeds niet.

Ik zie nu trouwens nog maar net dat het met de instelling 'rich text' wel lukt om bij FF 3.6 te kiezen voor de optie 'snel antwoorden'. Dan blijf je de cursor wel zien. Maar aangezien de tekst die je dan intypt niet direct de opmaak toont (en je dus eigenlijk niet kan genieten van 'rich text'), zal dit waarschijnlijk de reden zijn.

Bij quoten, of kiezen voor 'nieuw antwoorden', lukt het sowieso niet...

Dido
-Oscar Wilde-
Ger

Zou je eens Ctrl+F5 willen indrukken terwijl je in het nieuwe berichtscherm zit?
- Jimi Hendrix -
Dido

Jammer, maar ook dat werkt niet, Ger...

Dido
-Oscar Wilde-
Ger

Darn it.

Het vervelende is: we weten niet eens wáár het precies fout zit en zelf testen om te zien wat wel en wat niet effect heeft gaat ook niet. :eusa_whistle:

We'll be back...
- Jimi Hendrix -
Ger

We hebben in de tussentijd uitgebreid contact gehad met Invision. Lang verhaal, maar het komt erop neer dat er voor onze specifieke versie geen patch is en dat de beschikbare patch ook niet op ons systeem toegepast kan worden. We hebben zelf nog wat pogingen gedaan om het toch voor elkaar te krijgen, maar het gaat simpelweg niet lukken.

Totdat we klaar zijn voor de upgrade naar versie 3 laten we deze bug dus rusten. We adviseren degenen die hier problemen mee hebben om de Rich Text Editor uit te schakelen middels de knop die je rechtsbovenin de editor vind:

Afbeelding

Voor mensen die problemen hebben met handmatig typen van berichten en het voorzien van opmaak verwijzen we naar de diverse helpitems.

We begrijpen dat dit vervelend is voor mensen die graag gebruik maken van de Rich Text Editor, het is ook niet onze gewoonte om bugs voort te laten bestaan. We hopen op jullie begrip voor de situatie.
- Jimi Hendrix -
Dido

Ik haal deze topic nog even naar boven omdat ik gezien heb dat op de website waarnaar eerder in dit bericht werd verwezen, nu een nieuwe patch is geplaatst die het probleem wél zou moeten oplossen...

http://community.invisionpower.com/topic/3...or-ipboard-236/

Zou deze patch het probleem nu wél oplossen?

Dido
-Oscar Wilde-
Ger

Lijkt er wel op. Hier ervaar ik zelf tenminste geen problemen, maar dat was de vorige keer ook geen garantie. Werkt het bij jullie ook goed?
- Jimi Hendrix -
Dido

Lijkt er wel op. Hier ervaar ik zelf tenminste geen problemen, maar dat was de vorige keer ook geen garantie. Werkt het bij jullie ook goed?
Testje...

;) ;) I can't believe my eyes... Het is gelukt!

Jawel, het is in orde!

Dido
-Oscar Wilde-

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”