Hmm, ken ik niet. Heb eens wat opgezocht en lijkt rond de 3000 ppd aan te kunnen. Mooie boost zou ik zeggen ](*,)NVIDEA GeForce GT 230
Dat is nu ook te zien in de stijgerslijst, terug acht namen!De productie begint in ieder geval weer lekker toe te nemen. En dat voor de zomerperiode
Veel mensen op vakantie en wie zet er met dit weer de pc aan? Ik in ieder geval niet en als hij aan staat dan staat F@H niet aan, want die GPU is net een straalkachel, leuk voor in de winter, maar zomers niet
Vermoedelijk zal hij ook een blue screen geven voor andere taken hoor. Een zwaar game draaien kan het boeltje ook laten afslaan. Heb je echt te hoge temperaturen? Er bestaat trouwens een mogelijkheid om FAH een tikje minder te laten draaien, bvb tegen 90% van de normale capaciteit.Mijn PC heeft er zelfs in die mate last van dat hij "blue-screen"t met F@H... Vandaar mijn (voorlopig) beperkte bijdrage...
Vermoedelijk zal hij ook een blue screen geven voor andere taken hoor. Een zwaar game draaien kan het boeltje ook laten afslaan. Heb je echt te hoge temperaturen? Er bestaat trouwens een mogelijkheid om FAH een tikje minder te laten draaien, bvb tegen 90% van de normale capaciteit.
En nu sta ik er ookYoste schreef:10 stijgers deze week:<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]JWvdVeer[/td][td]29[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Nekodos[/td][td]10[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]JonazzDJ[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Onweer[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Korot[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]omlaag[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Evilsheep[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]mgrinwis[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Prime91[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Kravitz[/td][td]1[/td][/tr]</table>
Aan het huidige tempo komt Nekodos nog deze week de top 10 binnengestormd.
Proficiat! Als je dit tempo nog een twee maand kan volhouden, sta je net achter me!nico schreef:En nu sta ik er ook
...
En in dit tempo drukt hij mij over een paar uurtjes naar de 9e plaats......Proficiat! Als je dit tempo nog een twee maand kan volhouden, sta je net achter me!
En in dit tempo drukt hij mij over een paar uurtjes naar de 9e plaats......