boddah
Artikelen: 0

Beweging elementaire deeltjes

Ervaren wij beweging omdat elementaire deeltjes zichzelf niet kunnen observeren?
physicalattraction
Moderator

Re: Beweging elementaire deeltjes

Beste boddah. Dit is een wetenschapsforum, waarop we dus wetenschappelijk willen discussiëren met elkaar. Bij jouw post ontbreekt het nog aan enige wetenschappelijke vraagstelling. Ik vraag je dan ook om de vraag zodanig te herformuleren, dat hier fatsoenlijk over gediscussieerd kan worden, het liefste met wat eigen ideeën erbij.
HanumanDas

Beste Boddha, vrij recent heb ik een opzienbarende ontdekking gedaan, namelijk het kunnen aanschouwen van deeltjes in een loep. Als je mijn toelichting wilt lezen vind je misschien iets toepasselijk.

Het vreemde is echter, dat als we de deeltjes aanschouwen, ze via onze geestes activiteit te worden gestuwd.

Denkt men rechts dan gaan ze ook rechts en denkt men links, dan gaan ze ook links. Denkt me ze gaan naar boven of beneden, dan doen ze dat ook. Dus tot nu toe concludeer ik ja, ze worden beinvloed door ons bewustzijn. Maar in hoe verre kan ik nog niet zeggen.

.Zij stralen, wij denken .

Ik hoor spoedig van je Hanumandas
physicalattraction
Moderator

Graag een wetenschappelijke discussie hier! Wanneer je een nieuw, opzienbarend experiment gedaan hebt, beschrijf dan in detail wat je gedaan hebt en wat de uitkomsten zijn. Wanneer er hier nog meer niet-wetenschappelijke bijdrages komen, gaat dit topic op slot.

Terug naar “Kwantummechanica en vastestoffysica”