Moderator: Jan van de Velde
Prima. Als je dat op een of andere wijze (semi-) automatiseert, houd er dan wel rekening mee dat bijvoorbeeld ik zowel hier als bij F@H Jan van de Velde heet, maar dat de registratieprocedure bij F@H de spaties in mijn naam automatisch omzet naar underscores.Ik ga toch even kijken om een lijst te maken die zo compleet mogelijk is. Al bereiken we maar tweederde ofzo, dan nog zal het een hoop schelen.
Ik ben bezig iets samen te stellen als topicstart voor die actie resp. een mogelijke nieuwsbrief. Maar jij bedoelt mogelijk in eerste instantie weinig meer dan een aansporing voor ex-vouwers om terug te starten, met de nodige verwijzingen naar FAQ e.d.?Kan iemand anders ondertussen een handig bericht maken met alle ins en outs en een korte instructie?
Beide, eigenlijk. Ik wil iedereen in die lijst eenzelfde PB sturen waarin grofweg iets staat alsIk ben bezig iets samen te stellen als topicstart voor die actie resp. een mogelijke nieuwsbrief. Maar jij bedoelt mogelijk in eerste instantie weinig meer dan een aansporing voor ex-vouwers om terug te starten, met de nodige verwijzingen naar FAQ e.d.?
Die algemene topic heb ik waarschijnlijk niet met een pakkende start op korte termijn in elkaar zitten. Maar voor de rest zal ik deze middag eens mijn best doen.- Verwijzing naar algemeen topic hierover
Idem hier (ik zag dit topic en dacht voor de gelegenheid te herbeginnen)opnieeuw gestart
HoiIdem hier (ik zag dit topic en dacht voor de gelegenheid te herbeginnen)
snelkoppeling naar je startmenu slepen?Al staat het nog niet ingesteld op automatisch opstarten, maar ik zal nog eens proberen te herbeginnen
Vriendelijk aangeboden. Op het gebied van organisatie zal het allemaal wel lukken, dank je.Jan, Ger; als ik nog ergens mee kan helpen, laat het a.u.b. even weten .