Cycloon
Artikelen: 0

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Oei oei, ik heb net een WU van 4000000 frames gekregen. Het duurt 37 minuten om 1% te vouwen (en dat op een quadcore!). Gelukkig ligt de deadline pas op begin mei ;) . Hopelijk zijn de punten even groots.
Yoste

Ben een weekje overgeslaan, mijn excuses ;) <table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]yvojanssen[/td][td]61[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]FransV[/td][td]50[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]kwarkje[/td][td]36[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]PieterVK[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]WSF[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]point[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Kravitz[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]In_fysics_I_trust[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]HennyDenteneer[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Cycloon[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]Lennart_v_d_velde[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]Geoffrey[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]13[/td][td]brat2007[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]14[/td][td]JohanB[/td][td]1[/td][/tr]</table>
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Yoste

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Rutgert[/td][td]52[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]kwarkje[/td][td]21[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]FransV[/td][td]12[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]point[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Cycloon[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Caspar[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]waanzin[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]In_fysics_I_trust[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]WSF-HELPT-HUNTINGTON[/td][td]1[/td][/tr]</table>
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

Kravitz

Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben, staat mijn folding activiteit voorlopig op 0. Mijn computer ligt al een hele poos buiten strijd waardoor ik nu op een oude laptop werk. Deze is nog uitermate geschikt voor bezoekjes aan het forum e.d. maar folding is een beetje teveel van het goeie.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill
Dinkydau

Sinds kort heb ik mijn grafische kaart aan het werk gezet, dus het gaat nu lekker snel. Dat had ik eerder moeten doen, nog geen 2 minuten per procent!
Het begrip God is synoniem aan het begrip realiteit.
JonazzDJ

Sinds kort heb ik mijn grafische kaart aan het werk gezet, dus het gaat nu lekker snel. Dat had ik eerder moeten doen, nog geen 2 minuten per procent!

Jouw GPU vouwt blijkbaar een pak sneller dan de mijne! Laat je je PC 24/7 opstaan? Dat zou al een deel van het verschil kunnen verklaren

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
Dinkydau

Ja, mijn computer staat 24/7 aan om fractals te renderen. Alleen de CPU wordt daarbij gebruikt, dus de GPU kan bijna constant op volle kracht vouwen. Tenminste, op dit moment, kan zomaar zijn dat ik mijn GPU binnenkort weer nodig heb voor iets anders.
Yoste

Beste vouwertjes

Eerst wens ik mij te excuseren voor de lange periode van afwezigheid, heb een behoorlijk drukke periode achter de rug. Zoals jullie vermoedelijk gemerkt hebben, is de stijgerslijst al een tijdje niet meer gepost, maar ik beloof deze vanaf dit weekend terug wekelijks te posten. Ook de nieuwe vouwers die onze rangen zijn komen versterken in de voorbije twee maanden hebben nog recht op een verwelkoming. Het zal wat zoekwerk in de statistieken worden, maar dat heb ik er graag voor over! :P Niettemin, als iemand een idee heeft om deze snel terug te vinden hoor ik het graag.

Verder kan ik met blijdschap melden dat ik mijn tweede grafische kaart terug op gang heb kunnen krijgen en het team zo terug een leuke boost kan geven. Nog een kleine week en de persoonlijke mijlpaal van 10.000.000 punten is een feit! ;)
Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben, staat mijn folding activiteit voorlopig op 0. Mijn computer ligt al een hele poos buiten strijd waardoor ik nu op een oude laptop werk. Deze is nog uitermate geschikt voor bezoekjes aan het forum e.d. maar folding is een beetje teveel van het goeie.
Geen probleem, beter zo dan een slechte ervaring over te houden aan folding door een pc te gebruiken die er eigenlijk niet meer voor geschikt is. Denk wel eens aan folding als je ooit een nieuw bakkie koopt! ;)
Mooi, een extra gpu kunnen we altijd gebruiken! Zo te zien levert ie nog een fameuze hoeveelheid puntjes binnen ook. :P
Jouw GPU vouwt blijkbaar een pak sneller dan de mijne! Laat je je PC 24/7 opstaan? Dat zou al een deel van het verschil kunnen verklaren
Misschien vouwt Dinkydau met een Nvidia-kaart, of met een recente ATI. Algemeen beschouwd levert een Nvidia-kaart momenteel nog altijd een stuk meer prestaties op vlak van folding in vergelijking met een ATI. Welke GPU heb jij in je kast, JonazzDJ?

point

Ik vermoedde al zoiets,

leuk dat je terug bent ! ;)
Heb je een passieve computer ?

Dan kan je WSF helpen met het vouwen van eiwitten en zo de ziekten als kanker en dergelijke te bestrijden:

Dinkydau

Misschien vouwt Dinkydau met een Nvidia-kaart, of met een recente ATI. Algemeen beschouwd levert een Nvidia-kaart momenteel nog altijd een stuk meer prestaties op vlak van folding in vergelijking met een ATI. Welke GPU heb jij in je kast, JonazzDJ?
Klopt, is inderdaad een Nvidia kaart, de 8800 GTS om precies te zijn (1500 MHz, 512 MB).

Wat voor grafische kaart heb jij eigenlijk? Als je met 1 kaart al zo'n hoge opbrengst hebt, dan moet dat wel een beest van een kaart zijn.
Arjant2

dat zijn 2 x GTX580 kaarten ;)
JonazzDJ

Ik vouw met een NVIDEA GeForce GT 230.

Bij mij begint het half miljoen punten stilaan in zicht te komen (alhoewel het nog een tijdje zal duren), misschien toch maar mijn PS3 eens ontstoffen!

Dinkydau

dat zijn 2 x GTX580 kaarten ;)
Klinkt goed wat ik erover lees. Ik had niet verwacht dat de consumentenkaarten tegenwoordig al zo goed waren.
Yoste

Dinkydau schreef:Klopt, is inderdaad een Nvidia kaart, de 8800 GTS om precies te zijn (1500 MHz, 512 MB).

Wat voor grafische kaart heb jij eigenlijk? Als je met 1 kaart al zo'n hoge opbrengst hebt, dan moet dat wel een beest van een kaart zijn.
Dat is zeker een leuk kaartje, heb er vroeger ook nog mooie prestaties mee gehaald! ;)

Zoals Arjant2 al aangaf, zijn het inderdaad 2 GTX580 gpu's die de wu's erdoor draaien. Ben er best tevreden mee, zowel op folding- als gamingvlak. Ook blijven ze lekker koel, zeker in vergelijking met voorgaande setup (2 9800GX2).
JonazzDJ schreef:Ik vouw met een NVIDEA GeForce GT 230.

Bij mij begint het half miljoen punten stilaan in zicht te komen (alhoewel het nog een tijdje zal duren), misschien toch maar mijn PS3 eens ontstoffen!
Zeker doen, elke afgewerkt eiwitje helpt de wetenschap vooruit!

Heb zelf ook nog met een GT 240 gevouwen, leverde me toch een 2 à 3.000 puntjes per dag (24u) op als ik het mij goed herinner.

Het lijstje deze week:

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]dennisschagt[/td][td]40[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Deystorm[/td][td]27[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Moloficus[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Dinkydau[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]brat2007[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Harm_Gerlings[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]point[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]kwarkje[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Ger[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Vouw ze!! :P

Arjant2

ik heb er sinds vorige week ook 1 (een GTX580 dan).

Draait Boinc/primegrid als een beest! Heerlijke kaart.

Terug naar “IT en informatica”