Is dit een oefening die gepresenteerd werd door Mr. Lambros of is dit echt? I kan het niet uitmaken.
Document 1
Document 2
Document 3
"The unexplained frequency variations indicate that the signal is
carrying intelligence"
Moderators: jkien, Michel Uphoff
Alles wat ooit beweerd is, beweerd wordt en beweerd zal worden over buitenaardse boodschappen weiger ik aan te nemen. Een beetje sceptisch zijn.
Is dat sarcasme? Want ik volg niet.
Nee, hoor. Ik geloof er gewoon niet in. Dit is ook duidelijk fake, aangezien het van 2004 stamt en er nog altijd niets bewezen is van buitenaards leven?
In welke maten is dit dan gefaked? Je weet toch wat NSA.gov betekend? Waarom zou het gearchiveerd worden als het een mop is? Waarom zouden de genoemde in het document niets zeggen als het fake is? Veel vragen die je niet beantwoord, als het gefaked is moet je een reëel scenario geven.
Die eerste 2 zijn toch duidelijk een oefening,leergierig schreef:Is dit een oefening die gepresenteerd werd door Mr. Lambros of is dit echt? I kan het niet uitmaken.
Document 1
Document 2
Document 3
"The unexplained frequency variations indicate that the signal is
carrying intelligence"
en die derde gaat over het signaal dat de spoetnik uitzendde. Die zond een periodiek bliebje uit, maar de Amerikanen dachten blijkbaar dat ze gebruikt werd om ook informatie door te seinen, verstopt in de bliebjes (koude oorlog weetjewel).Document 2 schreef:Mr. Lambros D. Callimahos discussed certain aspects of extraterrestrial
intelligence and included seueral messages to test the reader's ingenuity