Beste vouwertjes
Eerst wens ik mij te excuseren voor de lange periode van afwezigheid, heb een behoorlijk drukke periode achter de rug. Zoals jullie vermoedelijk gemerkt hebben, is de stijgerslijst al een tijdje niet meer gepost, maar ik beloof deze vanaf dit weekend terug wekelijks te posten. Ook de nieuwe vouwers die onze rangen zijn komen versterken in de voorbije twee maanden hebben nog recht op een verwelkoming. Het zal wat zoekwerk in de statistieken worden, maar dat heb ik er graag voor over!
Niettemin, als iemand een idee heeft om deze snel terug te vinden hoor ik het graag.
Verder kan ik met blijdschap melden dat ik mijn tweede grafische kaart terug op gang heb kunnen krijgen en het team zo terug een leuke boost kan geven. Nog een kleine week en de persoonlijke mijlpaal van 10.000.000 punten is een feit!
Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben, staat mijn folding activiteit voorlopig op 0. Mijn computer ligt al een hele poos buiten strijd waardoor ik nu op een oude laptop werk. Deze is nog uitermate geschikt voor bezoekjes aan het forum e.d. maar folding is een beetje teveel van het goeie.
Geen probleem, beter zo dan een slechte ervaring over te houden aan folding door een pc te gebruiken die er eigenlijk niet meer voor geschikt is. Denk wel eens aan folding als je ooit een nieuw bakkie koopt!
Sinds kort heb ik mijn grafische kaart aan het werk gezet, dus het gaat nu lekker snel. Dat had ik eerder moeten doen, nog geen 2 minuten per procent!
Mooi, een extra gpu kunnen we altijd gebruiken! Zo te zien levert ie nog een fameuze hoeveelheid puntjes binnen ook.
Jouw GPU vouwt blijkbaar een pak sneller dan de mijne! Laat je je PC 24/7 opstaan? Dat zou al een deel van het verschil kunnen verklaren
Misschien vouwt Dinkydau met een Nvidia-kaart, of met een recente ATI. Algemeen beschouwd levert een Nvidia-kaart momenteel nog altijd een stuk meer prestaties op vlak van folding in vergelijking met een ATI. Welke GPU heb jij in je kast, JonazzDJ?