cd komt uit 23 februari, hij komt een dezer weken ook naar Brussel spelen.
<object width="425" height="350"></param></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Moderator: Rhiannon
Idemdito, maar dan voor (veel) instrumentale nummers...als piano- en saxofoonspeelster vind ik dit toch wel een combi om grijs "te draaien":Héérlijk nummer gewoon!
Van de Dire Straits (ben ik geweldige fan van) verkies ik meer Brothers in arms.
Mark Knopfler is mijn grote held. Eén van de eerste solo's die ik volledig kon spelen was die van Sultans of swing na maanden zwoegen om het onder de knie te krijgen...haha.In physics I trust schreef:Van de Dire Straits (ben ik geweldige fan van) verkies ik meer Brothers in arms.
<object width="425" height="350"></param></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Nu we toch in de stemming zijn: dan verkies ik deze christmas song, heb een zwak voor zwaardere mannenstemmen!zelfs al is de inhoud ervan iets voor over enkele maanden)...