dat is geen reden om persoonlijk te worden! Mij is beloofd dat dat niet zou gebeuren!!!!Raspoetin schreef:I rest my case
Pindar, het wordt persoonlijk omdat je dingen loopt te verkondigen die indruisen tegen alles wat er nu zo'n beetje bekend is in de wetenschap. Vervolgens wordt je gevraagd om die beweringen dan met wetenschappelijke bewijzen te staven, maar daar slaag je keer op keer niet in. En dat is dan niet de schuld van Pindar, maar de schuld van de gevestigde wetenschap. Dat is jammer en bevordert niet de discussie.
Ik laat het hier bij. Mijn punt is duidelijk. Het laatste woord mag je van mij hebben, als je wilt.
het feit dat het tegen alle bekende zaken ingaat is toch geen goed argument om persoonlijk te worden?
Als ik persoonlijk wordt dan wordt men kwaad en wordt een ander het dan mag het wel??? right!
Dat maakt het extra moeilijk uit te leggen want er is heel veel aan uit te leggen.
Maar wat jij doet is een gigantisch zwaktebod! Het is echt niet zo simpel als even in een postinkje alles uitleggen.
En wat ik bedoel is dat de meeste wetenscahppers, en dat mag je ze niet kwalijk nemen, volgestouwd zijn met verkeerde
informatie. En ik heb niemand gevraagd mij op mijn woord te geloven want dat deed ik zelf in eerste instantie niet eens.
Maar kijk eens voor bij de dogma's van de wetenschap.