Raspoetin
Artikelen: 0

Re: Wie kan deze code kraken

Ik weet het niet, maar na enig zoekwerk heb ik het volgende gevonden:
Je telefoon ondersteunt geen gekoppelde SMS. Dat betekent dat je telefoon geen lange SMSjes kan weergeven. Veel Nokia en SonyEricsson toestellen (en vele andere toestellen) kunnen bijvoorbeeld een SMS schrijven langer dan 160 tekens. Deze wordt vervolgens in delen verzonden en aan de ontvangende kant worden deze SMSjes (indien je toestel dit ondersteunt) weer aan elkaar geplakt. Jouw toestel kan dit dus niet en die rare tekens die je ziet is dus zogezegt "programmeercode" die normaal gesproken de telefoon de "plak-actie" laat uitvoeren.
http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?t=364

maar ja, aan de andere kant houden ze het op deze pagina op een netwerkfout. Als het een éénmalig iets is, zou ik mij er niet al te druk om maken. En anders informeer je bij je provider, die zal allicht meer verstand van zaken hebben.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!
Richard t

Raspoetin schreef:Ik weet het niet, maar na enig zoekwerk heb ik het volgende gevonden:

maar ja, aan de andere kant houden ze het op deze pagina op een netwerkfout. Als het een éénmalig iets is, zou ik mij er niet al te druk om maken. En anders informeer je bij je provider, die zal allicht meer verstand van zaken hebben.
Zo dat is lang geleden ;) ben er niet meer op geweest sinds 2008 wist niet dat mensen er nog steeds op reageerde. Ik heb de telefoon niet meer maar ik weet wel dat ik er 3 heb binnen gekregen ongeveer een paar dagen na elkaar maar het tijdstip van de berichten scheelt maar 15 min. Dus ik heb er eentje bijv om 11 uur gekregen de 2e 11.15 en de 3e 11.30 maar in realiteit zaten er steeds een paar dagen tussen elk bericht.
Raspoetin

Het verleden blijft je zo achtervolgen ;)

Misschien handig om je toenmalige provider en telefoonmerk te noemen? Misschien heeft Inge60 dezelfde?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!
Inge60

Raspoetin schreef:Ik weet het niet, maar na enig zoekwerk heb ik het volgende gevonden:

ik maak me er ook niet druk om maar vind het wel fijn een bericht uit de toekomst te hebben heb er nu 6

waarvan 3 met verschillende inhoud op hetzelfde tijdstip...

Terug naar “Praktische en overige technische wetenschappen”