Dat zou zo maar kunnen...Maar ik ben een harde,hoor!Dat er steeds meer kosten op .... meer mee in aanraking....haha.
Waar ik mij ietwat zorgen over maak is over zo'n 20 jaar.
-Een jong gezin met talent op bouwgebied of andere praktische vaardigheden/uitdagingen zal écht niet hier blijven wonen maar zijn/haar handen over de grenzen verhuren,immers je verdient hier veel maar een arbeider houdt niets over.
30 jaren aan een tophypotheek gaan betalen terwijl je weet dat de tussenpersoon/bank alleen maar lief deed om
jaren en jaren zijn zakken te vullen met provisies uit jouw winst op jouw koopsom-of spaarpolis ziet geen
enkel jong gezin meer als het hoogste goed en reken maar dat (nu er amper meer zo,n polis bij
een hypotheek wordt verkocht ze nog meer zullen nemen van de AEGON en zo...-winsten dan ooit te voren.
In delen van het oostelijke europa zijn de mogelijkheden groter en de kans op winst bij een terugkeer van de economische opgang nog beter dan ik mij in Nederland kan voorstellen terwijl de belastingsystemen daar ook nog aantrekkelijker zijn...
-Dan zijn een groot deel van onze grijsaards al wat uitgestorven en zullen de hoogopgeleiden besturen en managers iets anders moeten bedenken dan veel graaien in de zorg- rijksverwante en verplegingsbudgetten.
Dat droogt ook op.
Toch??