Chinese makelij dus vermoedelijk niet fatsoenlijk gefilterd. Mogelijk is je probleem op te lossen met een extra filter. Ik zal eens proberen of ik daar iets over kan vinden.eibor schreef:De brug is nieuw nieuw. Ik denk van Chinese makelaardij.
De aansluit instruktie is zeer summier.
Stroom en aarde aansluiten in de daarvoor bestemde gaatjes van het aansluitblokje. Geen extra vereisten, behalve de gebruikelijke persoonlijke veiligheids eisen.
Van dit type is erg weinig te vinden, en al zeker geen handleiding.De ALS is van het type:
Siemens SFJ SSV3 011 - 4A
Ln 40 A delta (driehoekje) N 0,5A
Un 220-380V
Ra max 84 Ohm.
Dit is echter een 0,5A / 500mA type, wat in ieder geval in Nederland niet meer toegestaan is voor gebruik in woningen. Er mogen alleen nog RCDs met een aanspreek-foutstroom van 30mA geplaatst worden. Deze zijn nog gevoeliger, dus zullen je probleem niet oplossen, maar wel bijdragen aan extra veiligheid.
Eigenlijk totaal vergeten te vragen. Maar werkt de brug verder wel naar behoren?Deze is zo gemonteerd dat de tekst leesbaar is. (dus niet op zijn kop)
N zit links dan L1, L2 en L3.
De ingang heb ik onder. Blauwe draad links en de bruine in L1.
De verschillende door jullie opgegeven slimme testjes kan ik pas in de volgende dagen doen.
Vanwege afwezigheid van de betreffenden.
Zeer bedankt vast daarvoor.
De 3 leidingen zijn inderdaad 3 setjes met ieder een zekering.
Ik begrijp dat de wasmachine eigenlijk ook op een ALS zou moeten. Zeer waarschijnlijk doe ik dat ook nog.