aadkr
Pluimdrager
Artikelen: 0

Kan de server niet vinden.

Ik werk met de browser Firefox

Als ik eenmaal op het forum zit, krijg ik ineens de melding ""Kan de server niet vinden""

Wat ik dan ook probeer, het lukt me dan niet meer om contact te maken met de server.

Als ik dan mijn computer opnieuw opstart , dan lukt het weer wel.
Bart

Re: Kan de server niet vinden.

kun je dan nog wel andere website bereiken?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
E.Desart

Rond of voor de tijd dat de TS dit melde was er voor een beperkte periode inderdaad een verbindingsprobleem met WSF (hier ook). Tijdens het browsen BINNEN WSF zelf viel gewoon de verbinding weg ....

Dat moet zuiver toeval geweest zijn over een periode van een 10/15-tal minuten (ruw geschat). Er was geen probleem met geen enkel andere site.

Het is volgens mij gewoon toeval dat de TS het herstarten van zijn CPU koppelt aan het terug werken. Heeft volgens mij niets te maken met zijn Firefox of CPU zelf.

Gewoon een van die dingen die al eens gebeuren. Het verbaasde mij ook even, probeerde andere sites zonder problemen, en na een tiental minuten (of een kwartier) was het probleem gewoon weg zonder gelijk wat te doen.
Eric
In physics I trust

Inderdaad. Als het enkel WSF was, is de kans klein dat het iets met jouw pc te maken heeft.

Als je twijfelt kan je steeds hier even controleren.
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Gisteren heb ik ook enkele malen ervaren dat de verbinding wegviel, en dat heb ik ook van een aantal andere mensen vernomen. Volgens www.downforeveryoneorjustme.com bleek Wetenschapsforum echter wel bereikbaar.

Ik heb het idee dat ergens een DNS-server kuren heeft gehad, waardoor voor een aantal mensen / vanuit bepaalde locaties het forum onbereikbaar was. Daarop zijn enkele instellingen aangepast, ik heb de indruk dat alles nu weer naar behoren werkt.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
aadkr
Pluimdrager

Hartelijk bedankt voor de informatie

Met vriendelijke groet, Aad

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”