[**] Ik probeer matlab op mijn PC thuis te installeren. Na meerdere pogingen (zowel 32 als 64bit) geen succes. Ik krijg steeds de volgende foutmelding (zie bijlage)..
Matlab blijkt al geinstalleerd te zijn, maar dat kan niet! Ik heb de zoekmachine goed werk laten doen en heb alle bestanden die met matlab te maken zouden kunnen hebben opgeruimd. Daarnaast is er ook geen "matlab" in mijn geinstalleerde programmas lijst (control panel).
Ik werk op een systeem (64bit) met windows 7.
Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? De moed zakt me een beetje in de schoenen na nu al een tweede dag te verspillen aan het proberen te installeren van matlab...
Ik meen me overigens wel te herinneren eerder een poging gedaan te hebben (tot het installeren van matlab). Toen had ik slechts 1 deel van de 4 (het bestand was verdeeld over 4 pakketjes) gedownload en "uitgevoerd", dat werd toen geen succes. Kan dat iets kapot gemaakt hebben? Zo ja; is er software om mijn pc helemaal op te schonen wat betreft achtergebleven matlabrommel en/of instellingen die aangepast zijn (die er misschien voor zorgen dat matlab geinstalleerd lijkt??)
**Dan nog; Ik kon geen geschikte plaats op dit forum vinden en weet niet of het de bedoeling is praktische hulp te vragen op een wetenschapsforum. In dat geval excuses - dan zal ik naar een geschiktere plek zoeken!