Okay, ik zal mn snelheid aanpassen aan jouw adviessnelheid.Je zal niet geflitst worden bij snelheden groter dan 270 km/h, maar ja...
Het zal wel even duren voordat ik bij de 270 ben. Tijdens dat optrekken kan ik wel geflitst worden.....
Okay, ik zal mn snelheid aanpassen aan jouw adviessnelheid.Je zal niet geflitst worden bij snelheden groter dan 270 km/h, maar ja...
Je gewoon aan de regels houden, dan flitst hij niet........, hoe kan je een flitspaal te slim af zijn, behalve harder dan 270 te rijden.
waar staat dat?Dat kan, maar als je daarvoor gepakt wordt, dan ben je pas echt goed de ***.
cruise control aanzettenwbt de poster die aanhaalde dat door de maximumsnelheid te respecteren, flitsen zou voorkomen; door continu op de snelheidsmeter te moeten letten, zal dit niet bevordelijk zijn voor de verkeersveiligheid.
Elke actie die het opsporingswerk van de politie dwarsboomt is strafbaar......Volgens mij is alleen een lasershield verboden. ....
okay, ik zal je maar gelijk geven... wel zo makkelijk...Elke actie die het opsporingswerk van de politie dwarsboomt is strafbaar.Peterrr schreef:.....Volgens mij is alleen een lasershield verboden. ....
Tsja, je kunt natuurlijk op een paar plaatsen in het proces ingrijpen:maar waar blijven de ideeen over het (al dan niet strafbaar) omzeilen van ongevraagde foto's?
Niet helemaal: en wordt een spanning met een frequentie van enkele kHz op gezet om een veld op te wekken.Over deze lussen staat een continue spanning
Met dit verschil, dat bij gewone lusparen de actuele snelheid wordt gemeten en bij trajectcontrole is het de gemiddelde snelheid.Deze techniek wordt ook toegepast bij de trajectcontrolles
Zou u de wiskundige uitleg ook kunnen geven? ik zit namelijk in mijn eerste jaar ingenieurswetenschappen op universiteit. we moeten een project maken en als onderwerp heb ik werking van de flitspaal gekozen. Het zou me zeer te pas komen als u me even de wiskundige uitleg ervan geeft.Roel80 schreef:Ja. Er wordt een radarsignaal uitgezonden, als deze weerkaatst wordt deze met een hogere frequentie weerkaatst door het voertuig. Aan de hand van het verschil van de frequenties kan de snelheid bepaald worden. Dit is echter praktisch (naar de kosten en dergelijke gekeken) niet mogelijk, je moet namelijk dan de frequenties tot 8 of 9 significante cijfers precies bepalen om ook maar een enigzins nauwkeurige uitkomst te krijgen. De radarsignalen worden daarom samengevoegd, er treedt dan "heterodyning" op (in de akoestische wereld wordt dit zweving genoemd), het komt er op neer dat er een nieuwe golf ontstaat die makkelijker te meten is. Als je de (wiskundige) achtergrond hiervan wilt weten moet je het maar laten weten (het is een beetje teveel werk om te typen als je het verder toch niet gebruikt).
Nee. In Nederland wordt altijd van achteren geflitst (anders heb je het als motorrijder wel erg makkelijk). Dat zie je ook aan de hoek waaronder de flitskast staat.