Op de eerste foto meen ik een 'tak' te zien? (rechtsboven)
Op deze foto een rechthoekige balk?
(foto is te breed)
http://marsrovers.jpl.nasa.gov/gallery/pre...-B118R1_br2.jpg
Iemand meer info?
Moderators: jkien, Michel Uphoff
Die "waas" waar jij het over hebt, zijn jpeg-artifacts. Ik denk dat als je de "raw-foto" (dus zonder compressie) bekijkt die waas er niet meer is... dus ik denk dat het "witte puntje" echt...Cyclops schreef:Op de tweede foto linksboven is ook nog een klein helder wit puntje te zien als ik hier op inzoom is het alsof er een waas omheen zit bijgewerkt dus
de plank en het takje is wel echt denk ik
Hmm, er wordt wel door NASA (ex)personeel gezegd dat NASA alle foto's bekijkt en bewerkt voordat ze naar het publiek gaan, zodat wij gen "wereldschokkende" dingen te zien krijgenCyclops schreef:Op de tweede foto linksboven is ook nog een klein helder wit puntje te zien als ik hier op inzoom is het alsof er een waas omheen zit bijgewerkt dus
Wtf zijn al die dingen rechtsonderaan op de foto... zeker een basis ofso voor die maanlander ???jaja schreef:mooie plaatjes toch, hier nog een:
Een 180 graden - view in kleur!!!
Dat zijn de opengeklapte zonnepanelen die de rover van stroom voorzien.Wtf zijn al die dingen rechtsonderaan op de foto... zeker een basis ofso voor die maanlander ???
sen... schreef:Rick schreef:
Wtf zijn al die dingen rechtsonderaan op de foto... zeker een basis ofso voor die maanlander ???
Dat zijn de opengeklapte zonnepanelen die de rover van stroom voorzien.
1024.jpg[/img]
ok maar als het jpeg-artifacts zijn dan zou je die toch niet in een vierkant rond het puntje zien...Black Sheep schreef:Die "waas" waar jij het over hebt, zijn jpeg-artifacts. Ik denk dat als je de "raw-foto" (dus zonder compressie) bekijkt die waas er niet meer is... dus ik denk dat het "witte puntje" echt...Cyclops schreef:Op de tweede foto linksboven is ook nog een klein helder wit puntje te zien als ik hier op inzoom is het alsof er een waas omheen zit bijgewerkt dus