TVC
Artikelen: 0

Engelse vertaling van ijklijn

Wat is ijklijn in het engels? Graag zo spoedig mogelijk plaatsen ivm scriptie die 1 juni af moet zijn. Thanx!
chimi

Re: Engelse vertaling van ijklijn

Callibration line

suc6 met je verslag!
TVC

Hmmm, 5 x gelezen en geen post? Weet niemand dit? Anders weet iemand waar ergens een Ne-En chemisch woordenboek zit? Ik heb al gekeken bij chemie.pagina.nl alleen daar kan ik dus niks vinden. Ook in alle info die ik bij mijn sriptie heb zitten kan ik dit woord in t engels dus ff niet vinden.

Afbeelding

IJKLIJN
TVC

Mooi! Helemaal goed!

Kanik weer verder. Pffff summary...die moeten ze schrappen. Wordt echie helemaal lijp van al dat engels en duits wat ik heb zitten lezen.
Elbert

Beste TVC,

Ik kan begrijpen dat je snel antwoord wilt maar het is niet de (goede) manier om het op deze wijze op Chemieforum.nl te vragen. Voortaan een duidelijk onderwerp invullen en minder overbodige uitroep/vraagtekens.

Tevens zijn wij geen forum om woorden te gaan vertalen die je binnen enkele seconden opzoekt in een woordenboek (elke student heeft toch wel een EN-NL en NL-EN woordenboek) of binnen zeer korte tijd kan opzoeken op internet. Ik noem:

- woordeboek.pagina.nl

- Babylon vertaalsoftware

- Ectaco.com

- Interglot

- Google

svp geen vertalingen meer vragen! Daar ergeren meer mensen zich aan dan je denkt en je kan zelf uitermate snel achter een antwoord komen!

Vriendelijk bedankt,

Terug naar “Sciencetalk café”