Ik ben een gezonde jongeman van 23 jaar. Tot 2 maanden geleden had ik nergens last van, maar toen begon het. Ik werd duizelig, een klein beetje draaiduizelingen, maar meer het gevoel alsof ik licht in me hoofd ben. Gratis high om het zo maar te beschrijven. Ik naar de dokter.
Nou ik zie niets in je oor en het zal ook wel geen virus op je evenwichtsorgaan zijn, want meestal geeft dat draaiduizelingen. Ik denk dat het stress is. 2 weken rust komt alles goed
Dus ik 2 weken niets gedaan, maar nog geen verandering. Sterker nog, ik kreeg ook oorpijn, een benauwd gevoel (alsof iemand zachtjes me keel dichtknijpt. Ik kan dus gewoon ademen, maar voelt minder prettig) en last van een hele erge druk. Weer naar de dokter.
ja ik zie dat je trommelvliezen (want het gaat om beide oren) iets naar binnen getrokken zijn, dus je hebt een ontstekingtje. Ik geef je neusdruppels
Neusdruppels gebruiken, druk is inderdaad minder, maar blijf duizelig. Het vreemde is wel dat mij opvalt dat het vaak na het douchen komt en dan in de avond weer verdwijnt. Toen waren de neusdruppels op. Nog steeds last en ik ging maar eens naar een vooraanstaand acupuncturist in rotterdam.Denkt mvr dat de energiestroom rond mijn nieren niet goed is. Ben 3 keer geweest. Had vaak pijn in me onderrug (spierpijn denk ik) en deze is ook echt weg, maar de duizeligheid etc is niet minder geworden. Voor de derde keer naar de huisarts
Ooowh ik ga je toch maar een kuurtje geven. 6 dagen lang 3 keer per dag antibiotica slikken en weer neusdruppels gebruiken.
Vandaag laatste pillen geslikt. Geen echte verbetering. Het vreemde blijft dat ik bijna nooit alle klachten tegelijk heb. Of licht gevoel in me hoofd, of matig zeurende oorpijn, of benauwd , of druk in mijn oren
Nu de vraag? Is mijn dokter gek? Of kan het echt dat iemand met een ontsteking in de oren 2 maanden blijft rondlopen en dat de antibiotica niet echt goed aanslaat. Het gekke is dat ik dus niet verga van de pijn of duizeligheid, maar dat het me wel heel erg belemmerd in wat ik doe. Wie weet raad?