Ik, soms, maar ik denk ook dat het niet uitmaakt.ik vraag me wel eens af of het leven geen droom is, en als je dan wakker wor, dat je dan dood bent ofzo. dus dat alles niet echt is je werk waar je heen gaat, al je dingen die je doet, en familie die je hebt, dat het dus niet echt is. wie denkt er ook zo
ik vraag me wel eens af of het leven geen droom is, en als je dan wakker wor, dat je dan dood bent ofzo. dus dat alles niet echt is je werk waar je heen gaat, al je dingen die je doet, en familie die je hebt, dat het dus niet echt is. wie denkt er ook zo
Voor jou, ja. Ik merk er niets vanZit wel wat in, maar als ik pijn heb is het toch behoorlijk echt!
Voor jou, ja. Ik merk er niets vanAnonymous schreef:Zit wel wat in, maar als ik pijn heb is het toch behoorlijk echt!
Ik bedoelde eigenlijk: ik voel er niks van als jij pijn hebtZoek een zenuw en steek er een naald inRogier schreef:Voor jou, ja. Ik merk er niets vanAnonymous schreef:Zit wel wat in, maar als ik pijn heb is het toch behoorlijk echt!
ik vraag me wel eens af of het leven geen droom is, en als je dan wakker wor, dat je dan dood bent ofzo. dus dat alles niet echt is je werk waar je heen gaat, al je dingen die je doet, en familie die je hebt, dat het dus niet echt is. wie denkt er ook zo
Ja, volgens mij is dat ook zo. Maar ik verklaar het uit de esoterie. Het leven hier op aarde is een bepaalde bewustzijnstoestand, een soort slaap toestand.
p schreef:Jeroentje schreef:
Ja, volgens mij is dat ook zo. Maar ik verklaar het uit de esoterie. Het leven hier op aarde is een bepaalde bewustzijnstoestand, een soort slaap toestand.
Dit kan best wel eens waar zijn. Vele mensen die in een andere bewustzijnstoestand terechtkomen, melden dat deze andere toestand ongelooflijk veel intenser en echter is dan onze huidige realiteit. Na afloop melden ze dat deze huidige realiteit zo zwart/wit en futloos is.
Ik beeld mij dat soms in. Net zoals dat van 'Wat als wij zelf een mini-kosmos zijn?', maar ik geloof er eigenlijk niets van. Maar wat ik nog raarder vind is: Als 'je' dan wakker wordt, dat je dan dood bent... Dus je zou dan zelf moeten dromen dat je leeft en als je wakker wordt ga jezelf dood? Ofzo?ik vraag me wel eens af of het leven geen droom is, en als je dan wakker wor, dat je dan dood bent ofzo. dus dat alles niet echt is je werk waar je heen gaat, al je dingen die je doet, en familie die je hebt, dat het dus niet echt is. wie denkt er ook zo