Raspoetin
Artikelen: 0

Re: Het leuke filmpjes, plaatjes & sites topic

Kwantummechanica is redelijk moeilijk voor te stellen (lees:onmogelijk), maar hier is een aardig filmpje over deeltjes/golfbewegingen (ca. 5 minuten): http://video.google.com/videoplay?docid=414923056147040970
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!
Rik uit Arendonk

@ alle belgen op dit forum (of de nederlanders die hem kennen).. Die kerel lijkt verdacht veel op jean blaute :oops:

Leuke voorstelling, zo ne keer iets anders 8-[ . Ze vergelijken wel longitudinale golven met transversale, maar toch vind ik het de moeite ;)

"The observer collapsed the wave function, simply by observing" --> is dat het onzekerheidsbeginsel van Heisenberg?

Rik
tequila boy

wij hebben op school een filmpje gemaakt en die staat momenteel op YouTube 8-[ .

het feit is alleen dat ik hier op mijn stageplek niet op youtube kan komen en dus jullie de link niet kan gaven :oops:

maar ga gewoon naar youtubeen zoek even op chemie en larenstein Afbeelding

Greetz
Jurn

Deze zal je bedoelen:

http://www.youtube.com/watch?v=g9ugSVJ8qi4

Hadden ze de camera niet op een statief kunnen zetten, wordt een beetje zeeziek :oops:
Jurn [WSF - Technicus]

It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
tequila boy

zoals ik al zei ik kan je momenteel niet zeggen welke link het precies is maar als ik vanmiddag thuis kom zal ik even voor je kijken
tequila boy

Hadden ze de camera niet op een statief kunnen zetten, wordt een beetje zeeziek  :oops:

we hebben het filmpje gemaakt met een fotocamera ik denk dat dat al heel veel zegt ;) 8-[
Onimo

met een beetje meer rare instelling kunnen jullie nog wel meer verwachten als onze klas volgend jaar weer bij elkaar is (zitten nu allemaal op stage)

want er zijn plannen om meer van zulke filmpjes te maken

maybe is een serie wel leuk :oops:
tequila boy

komt wel goed he HJ ;)

moeten we na de vakantie maar weer ff wat brainwaven :oops: Afbeelding 8-[
tequila boy

ons reclamefilmpje voor de module leeronderneming staat er nu ook op

Youtube.com -> larenstein -> reclamefilmpje take a shake leeronderneming 2005-2006 :oops: 8-[
Jorim
Beheer

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Jorim: Topic opgeschoond. We zijn GEEN chatbox! Ook in dit topic blijf je ONtopic</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>
tequila boy

Goed plan, zolang het ergens over gaat wat iets voorstelt vind ik heel veel best...

nah ik weet niet of je het vorige filmpje van ons al hebt gezien (youtube -> larenstein en dan het filmpje van chemie/chemische technologie)

maar waarschijnlijk wordt het een filmpje in die richting ;)

maar ik post het hier nog wel een keer in de uitgebreidere variant 8-[ :oops:
Jorim
Beheer

gezien (youtube -> larenstein en dan het filmpje van chemie/chemische technologie)
Flauw, heel flauw :oops: lol @ "state of the art"
Op zoek naar antwoorden

Bedankt voor het compliment, we hadden ECHT VEEL lol met het filmen ervan!
Rub

Nederlanders hebben het misschien ergens gehoord via de media:

Soms zijn er in België wat problemen rond Walen en Vlamingen (dit heeft allerlei politieke redenen)

Maar het goeie nieuws is dat de problemen voorlopig nog bespreekbaar zijn en Vlaanderen en Wallonië niet echt vijanden zijn (het is nog steeds België).

Een aantal jaar geleden werd er een filmpje gemaakt over Durbuy (een klein stadje in Wallonië) Het werd gemaakt voor een Vlaams televisie programma.

Het lied is muzikaal niet echt hoogstaand maar het is grappig zowel Vlamingen als Wallen kunnen ermee goed lachen.

Misschien 1 nadeel voor de Nederlanders het is in het frans gezongen maar ik denk wel dat je het grappige ervan zal inzien.

klik HIER

Terug naar “Sciencetalk café”