is idd een veel beter idee.
Bij ons is het zeker niet zo dat je aan de universiteit en aan de hoge school dezelfde vakken hebt. Er is natuurlijk wel een overlap voor sommige zaken, maar bij ons zeker niet voor het meeste. Maar dat ze daarom 2 bibs zouden hebben is overdreven. Verzamel alles gewoon op 1zelfde plaats.
Bij ons is het wel zo dat je boeken uit andere bibs kan laten overkomen die in de bib van je univ niet liggen. En dat is wel handig
Maar ik weet niet of ze samenwerken met de hoge scholen.
Ik vind niet dat hoge school en univ volledig samen moeten gaan. Het zijn allereerst 2 totaal verschillende manieren van onderwijzen (in de meeste gevallen toch) + de vakantieregeling is bij beide systemen anders. Men heeft er aan gedacht om deze gelijk te schakelen gedeeltelijk, maar er kwam luidkeels protest.
Ouders van wie hun inkomsten gekend zijn door de belasting vallen meestal buiten de boot omdat ze "te veel" verdienen.
ze houden ook veel te weinig rekening met het aantal kinderen. ok, je hebt zoalsals aantal personen ten lasten, maar het bedrag dat daar voro staat is vele minder dan het in werkelijkheid is. Een trukje van sommige rijke ouders: ze kopen/huren een app en laten hun kind daar wonen. en ze hebben een beurs
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.