"opblazen" is wel een erg overtrokken en overdreven begrip, niet?
Nee, opblazen is niet overtrokken, deze mensen zijn bewust bezig om iets te maken met een big bang. En hierbij wordt niet nadacht over de gevolgen van hun actie of wat de gevolgen zijn voor andere in hun omgeving. En als er iets gebeurd dmv thuis proefjes doen, moet de samenleving weer medelijden hebben voor iets dat ze zelf hebben aangericht. (zie andere topic hierover)
Ik heb totaal geen problemen met chemie, ik hou van chemie en zonder chemie kunnen wij niets. En zie de effecten van die mooie chemie dagelijks.
En er worden genoeg geschreven over de wonder van ons lichaam, het gaat om het feit hoe mensen ermee omgaan.
Het klopt dat er veel mensen overlijden door het verkeer, maar deze mensen experimenteren niet met hun auto of de kreukelzone wel goed is en hoever ze kunnen gaan. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, iemand die teveel gedronken heeft en rijdt tegen een boom en is daarbij zijn benen kwijt, dan is dat zijn eigen schuld, heb ik ook geen medelijden mee.
De reden voor zoveel aandacht voor dit soort dingen, is het feit dat mensen die dit thuis uitvoeren een gevaar zijn voor zichzelf en vooral voor andere. En als er iets gebeurd, wij dan medelijden moeten hebben voor dit soort mensen, want de persoon is al genoeg gestraft. oke er zijn ook mensen die het al jaren thuis doen en nog nooit iets ernstig is gebeurd, mooi, houden zo.