Ard
Artikelen: 0

Zwaaien met het hondje?????

AMSTERDAM - Een 37-jarige man uit het Noord-Hollandse Hoorn is zondag aangehouden wegens mishandeling van zijn hond. Ook uitte de man bedreigingen aan het adres van een 26-jarige vrouw die daar commentaar op had. Een 26-jarige vrouw zag rond 02:00 uur dat een man op het Kerkplein zijn aangelijnde hond aan riem door de lucht heen en weer zwaaide. Ook zag zij, samen met andere getuigen, dat hij de hond trapte.  

De vrouw kon dit niet aanzien en liep op de man af. Ze beval hem hiermee te stoppen. De man was niet gediend van kritiek en uitte bedreigingen. Na de politie te hebben geïnformeerd kon de man worden aangehouden. De man wacht een proces-verbaal.
Waar gaat dit dan over. Of de man niet wist dat hij een levend wezen aan het mishandelen was??????
p__

Re: Zwaaien met het hondje?????

We zullen het waarschijnlijk nooit weten.

Ik gok op frustratie ergens over.
aaargh

Dan moet je wel heeeel gefrusteerd zijn om een hond zo rond je te laten vliegen en hem te trappen. Ik hou het op gestoord en kan niet wachten tot ze de doodstraf gaan voltrekken op hem!!!
Cassanne

Gestoord. Niemand die ik ken zou zoiets doen, hoe gefrustreerd dan ook. Of het is zo iemand die zich gestoord gaat gedragen als hij dronken is. In dat geval had hij gewoon van de drank af moeten blijven.

Zwaar straffen deze idioot.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!
Ard

Vooralsnog is er nog niet op dronken gestemd. Iets wat ik eigenlijk wel verwacht had gezien het tijdstip van het gebeuren. Evenzogoed ben ook ik van mening dat hij gewoon gestoord was. Echter versterkt door frustratie en dronkenschap. Eigenlijk had ik nog een keuze "All the above" moeten maken.

Ik wacht geduldig af of er meerdere meningen komen.

Vriendelijke groet

Ard.

Terug naar “Sociale en praktische filosofie, ethiek”