18 jaar en 1.70 (dun)
zijn groeispurt tabletjes
aangeraden
of ben ik er te oud voor
Moderator: ArcherBarry
voor een bepaald deel kan dit wel leuk zijn
Man vrouw?18 jaar en 1.70 (dun)
Ik ben 16 en 1,65m en ben er totaal niet gelukkig mee! Wat zijn HGH's precies? Lijkt me wel interessant voor mij...Mario schreef:HGH kan je nemen tot 21 jaar of zolang je groeischijven nog niet gesloten zijn dus zeker laten testen want bij sommigen sluiten ze veel vroeger.
Hou er wel rekening mee dat dit geen snoepjes zijn want zowat alles groeit mee...voor een bepaald deel kan dit wel leuk zijn maar ook je inwendige organen zullen groter worden en dat is niet erg gezond.
+13 bij jongen en -13 bij meisje
ja dit heb ik ook al eens berekend, ik zou 175 cm groot worden.. niet al te verwondelijk, met een ma van 155 cm en ne pa van 174 cm... ik ben nu wel groter dan m'n zussen, en m'n zussen zijn alletwee groter dan m'n ma... en m'n jongste zus is groter dan de oudste zus, en ik ben de jongste thuis... ohja, ik haal er toch hoop uitZonnTroLL schreef:Wat je ook kan doen om je lengte te bereken is:
( {Lengte vader + lengte moeder} /2 ) +13 bij jongen en -13 bij meisje
Dus ik zou ( 162 +172= 334 /2= 167+13=) 180cm groot moeten worden.
Momtenteel (ik ben juist 15) ben ik 167cm groot, dus bij mij zal dat ongeveer wat kloppen (al schat ik het ietsje lager), maar dit is niet 100% te vertrouwen want de Foutenmarge is 12. Bij de röntgenfoto van de pols is de Foutenmarge 8, dus toch nog vertrouwelijker