Moderators: jkien, Michel Uphoff
Hmmm... Interessant... Hoe zou je dat willen doen?Wat gebeurt er met een planeet als je zijn zwaartekracht als duurzame energiebron zou gebruiken.
In 1 van zijn boeken (ik meen Het Heelal) legt Stephen Hawking uit op basis van welk principe daar energie uit te wekken zou zijn... Dat is helaas een populair boek. Zo populair zelfs dat ik 'm een tijdje geleden heb uitgeleend. Als ik het terug krijg zal ik het nog eens nazoeken (en je mag me er zeker aan herinneren als dat lang gaat duren)Stel je maar eens voor hoeveel energie er eigenlijk in een zwart gat zit
Ik weet wel dat de maan steeds dichter naar de aarde komt omdat hij energie verliest door eb en vloed.
In 1 van zijn boeken (ik meen Het Heelal) legt Stephen Hawking uit op basis van welk principe daar energie uit te wekken zou zijn... Dat is helaas een populair boek. Zo populair zelfs dat ik 'm een tijdje geleden heb uitgeleend. Als ik het terug krijg zal ik het nog eens nazoeken (en je mag me er zeker aan herinneren als dat lang gaat duren)