Ik ben een jongen van 22 en heb altijd last gehad van agressiviteit als ik boos word of iets niet lukt.
Het probleem is dat ik dan alles kapot maak wat ik in me handen heb of krijg. Ik wilde b.v vroeger eens me brommer starten maan na een half uur rennen kwam ik er achter dat het startonderdeel gestolen was dus ik tilde de brommer tot aan 3 keer boven me hoofd en gooide dees telkens weg.
Ik heb ook wel eens ruzie gehad (wie niet) maar doordat ik zo agresief werd ging ik vechten als voorbeeld: ik kreeg ruzie met 13 man en nadat een vriend van mij werd geslagen heb ik 4 man in het ziekenhuis geslagen(waar ik niet trots op ben), ik weet hier niets tot weinig meer van en heb het van de politie gehoord. Ik ben zelf ook eens geslagen door 7 man, maar doordat ik zo agresief was voelde ik niets en ging heel duivels lachen( ook dit moest ik weer van een ander horen).
En dat vind ik zo raar dat als ik zo agresief ben of ben geweest, ik me zowat niets herrinner, en dat ik heel iemand anders word dan ik normaal ben.
Het word nadat ik het een tijdje aardig kon onderdrukken weer een heel stuk erger en voordat ik weer wat doms doe hoop ik zo wat informatie te krijgen dus als iemand hier iets over weet hoor ik het graag
alvast bedankt