Hallo iedereen,
Kan iemand mij uitleggen hoe de stap in de bijlage gebeurd? (aangegeven met een pijl) Ik snap niet hoe dat gaat.
Alvast bedankt en vriendelijke groet
Dat is toch gewoon een van de verschilformules van sinus en cosinus?JackDaniels schreef: ↑di 15 mei 2012, 14:37
Hallo iedereen,
Kan iemand mij uitleggen hoe de stap in de bijlage gebeurd? (aangegeven met een pijl) Ik snap niet hoe dat gaat.
Alvast bedankt en vriendelijke groet
[attachment=10400:Naamloos.png]
Dat hangt van je leerkracht af. Als die een formularium ter beschikking stelt wel, wij moesten die van buiten kennen.
Dat hangt helemaal niet van je leerkracht af, maar is landelijk vastgesteld. Kijk eens in de syllabus van wiskunde B, dan zie je staan dat je deze (verschil)formules erbij krijgt.
Correctie: dat is landelijk vastgesteld voor Nederland. Voor België, waar TS kan wonen/studeren, helemaal niet. Daar is het zeer zeker de leraar, of dus eigenlijk school, die beslist of er een formularium is. Kwestie van volledig te zijn .Pectus schreef: ↑di 15 mei 2012, 16:28
Dat hangt helemaal niet van je leerkracht af, maar is landelijk vastgesteld. Kijk eens in de syllabus van wiskunde B, dan zie je staan dat je deze (verschil)formules erbij krijgt.