Ik merkte gisterenavond plots op dat het WF niet meer te bereiken is via wetenschapsforum.be, terwijl dit tot recent wel kon.
Ik surf nog vaak naar dit forum via de .be link (af en toe ook via de .nl link), en toen ik dit gisteren en vandaag ook deed, kreeg ik een lege pagina met daarop het volgende:
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Nadat ik m'n kortdurende ontkenning en dan paniek door het lezen van het woordje 'suspended' ('help, WF bestaat niet meer!'), had overwonnen, dacht ik eraan om de site proberen te bereiken via .nl. Dit lukte wel (met een zucht van opluchting)...
Ik wil dit vooral eens melden: is dit bekend bij jullie? Is dit de bedoeling? Als dit de bedoeling is, is het dan een optie om op de pagina te verwijzen naar wetenschapsforum.nl? Ik ga er immers van uit dat er nog mensen zijn die vooral/ enkel naar WF surfen via de .be site en dat zij misschien niet weten dat de site ook te bereiken is via de .nl link.
Of zou ik dan toch de enige zijn die bij die vaststelling plots wat witjes wegtrok, die de tijd een seconde lang stil (!) voelde staan en die een kleine golf adrenaline door haar aderen voelde kolken? 8-[
Dido