sould3mon
Artikelen: 0

tv show tempel 1

vandaag om 21:00 discovery ?

volgens het reclame blok

veel plezier :shock:
Micheltje

Re: tv show tempel 1

Dit had je misschien beter hier kunnen postsen:

http://wetenschapsforum.nl/invision/index....p?showtopic=809
Anonymous

Misschien heel dom, maar wat moet ik hiermee, waar gaat het over, wat is het, waarom moet ik er naar kijken???

Ik wordt achtergelaten met een deprimerende verwarring. :shock: :wink: .

Vertel eens wat over dit programma. (nu het topic toch geopend is.)
StrangeQuark

Zucht ik zal eens niet uitgelogd worden. Ergens zit er een cookie fout. Dat was ik dus, die achter gelaten werd met een deprimerende onzekerheid.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Micheltje

Hm, inderdaad. Topicstarter: Vertel wat over het programma aangezien wij te lui zijn om de TVgids te pakken, naar gister te bladeren en te kijken :shock: Althans, ik wel ;)
Cycloon

Temple 1, was dat geen meteoriet waar ze zo een ruimtesonde hebben laten op neerstorten ? Ik kan ook missen hoor :shock:
Micheltje

Temple 1, was dat geen meteoriet waar ze zo een ruimtesonde hebben laten op neerstorten ? Ik kan ook missen hoor   :shock:
Nu je het zegt:

http://deepimpact.jpl.nasa.gov/science/tempel1.html
Cycloon

Khad deze post al gelezen toen hij net geopend was, en nu kwamen men hersenen er plots op dat dat zo een meteoriet was :shock:
StrangeQuark

Hm, inderdaad. Topicstarter: Vertel wat over het programma aangezien wij te lui zijn om de TVgids te pakken, naar gister te bladeren en te kijken :shock: Althans, ik wel ;)

Je bent niet alleen hoor.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Terug naar “Sterrenkijken”