Moderator: ArcherBarry
Nee, niet alleen bij plots rechtstaan. Het is ongeveer hetzelfde wat er gebeurd als je lang in het donker hebt gezeten en dan plots in een verlichte kamer gaat..Als je dit voorhebt als je plots rechstaat, of als je snel opstaat, dan komt dit door een te lage bloeddruk, maak je maar geen zorgen dan, want dat is iets dat slechts heel tijdelijk is en door je lichaam zelf word opgevangen.
Nee, waarvoor?Ben je al naar de oorarts geweest?
Omdat je een oorontsteking kan hebben die je evenwichts orgaan beinvloed (vermits deze in je oor zit)Nee, waarvoor?wim schreef:Ben je al naar de oorarts geweest?
Bloed is al gedaan: gewoon te weinig cholesterol...Ook belangrijk is om bloed en urine te laten controleren. Hieruit kan men dikwijls zeer veel afleiden...
Aha, ademhaling!... Ik adem in en hou het dan een paar seconden in.Andere optie is dat je verkeerd ademt, teveel of te weinig zuurstof binnenkrijgt. Probeer eens op je ademhaling te letten. Adem heel rustig en bewust en kijk of het iets uitmaakt.
ZonnTroLL schreef:Aha, ademhaling!... Ik adem in en hou het dan een paar seconden in.
Dan adem ik het uit. (of is dat bij iedereen?)
Dat je inademt is normaal...ZonnTroLL schreef:Ik adem in en hou het dan een paar seconden in.
Dan adem ik het uit. (of is dat bij iedereen?)