Comm
Artikelen: 0

Re: Heb je zelf een ziekte?

Haha :shock:

Maja moeten niet grappig worden in dit topic want sommige ziektes zijn natuurlijk niet fun ;)
Elmo

Da's geen ziekte maar een pluspunt.

Ik denk niet dat iedereen dat zo ervaren zal. Daarom een vriendelijk verzoek om geen grappig-bedoelde opmerkingen in deze thread meer te plaatsen (die zullen verwijderd worden).
Never underestimate the predictability of stupidity...
Sylvester

het is geen ziekte maar ik heb in de winter last van een winterdip en dat is heel irritant. :shock:

Psychische aandoeningen zijn minstens zo erg als lichamelijke. Wat dacht je van al die zelfmoorden door depressies?
Anonymous

Hey,

Ikzelf heb geen ziekte maar mijn vriend heeft mucoviscidose. Hierover heb ik een site gemaakt waar je terecht kunt voor wat informatie en voor een babbel met lotgenoten of mensen die iemand kennen die ook muco heeft. Er staan een heleboel prikborden waar je ook op kan reageren. Het is de bedoeling om muco-patiënten met mekaar in contact te brengen om ervaringen en dergelijke te delen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Iedereen is welkom

Groetjes

isake

MOD Wouter_Masselink: Promotionele berichten zijn niet toegestaan. Neem hiervoor eerst contact op met het beheer.
wim600008149

Ik heb spondylitis sinds m'n 15de, hoewel ik het toen nog niet besefte. Niet zo erg bij mij in mijn rug en ledematen, maar wel in mijn nek. Krijg sinds kort een nieuw en tamelijk revolutionair (maar ook duur) geneesmiddel en de ontstekingspijn was bij m'n eerste toediening in een tijdspanne van ongeveer 5 uur volledig verdwenen... :shock:
Cycloon

Ik heb last van hooikoorts ... En ben hardhorig aan m'n rechteroor (hoor er eigelijk zo goed als niks in), en het is jammer genoeg aangeboren ...

Meestal lopen kinderen met een mankement aan 1 van beide oren een achterstand op, gelukkig heb ik hier nooit last van gehad. Mss omdat m'n ouders het van kleinsaf aan opgemerkt hadden en er dus altijd rekening mee gehouden hebben. Ik vind het wel een voordeel als ik slaap, dan lig ik gewoon op m'n oor waar ik wel goed door hoor en dan hoor ik lekker niks meer :shock:
Mario

Ik heb niet echt een ziekte maar toch enkele tot nu toe niet te verklaren bloedafwijkingen :

- van nature zeer hoge hematocriet : 50-58

- hoge Hemoglobine : 17 - 22

- zeer lage chol. zowel HDL als LDL : HDL : rond de 30 soms zelfs maar 15 en LDL zo ook rond de 30

- hoge cortisol : 35-40

Toevallig ontdekt bij een standaard onderzoek voor een job in de chemische sector...nog vele onderzoeken gehad maar ze vinden geen oorzaak...ik heb er eigenlijk ook geen last van...voorlopig
fusion

Ik heb ook hooikoorts en mijn lever werkt niet zo goed dus als ik alcohol drink heb ik een vergiftiging, maar voor de rest kan ik drinken en eten wat ik wil.
Cycloon

dus als ik alcohol drink heb ik een vergiftiging

Het houd je dan wel weg van een grote verslavingsbron, alhoewel het soms wel lekker kan zijn :shock:
fusion

Het is niet dat ik in het ziekenhuis lig als ik alcohol drink ik wordt gewoon megarood :shock: dus da is redelijk ambetant.
Anonymous

Ik heb niet echt een ziekte, maar ik heb heel erg veel last van mijn hoofdhuid. Ik heb dan heel veel jeuk van tijd tot tijd en als ik klaar ben met krabben heb ik heel veel roos verloren. Ik heb bijna alle anti-roos shampoo geprobeerd, maar geen 1 werkt. Ben Gisteren naar de dokter geweest en hij heeft mij een lotion gegeven hopen dat dat nu lukt.

En ik heb ook een eeltpit onder mijn voet. Het is niks maar als ik heel de dag op mijn voeten heb gestaan dan doet hij wel pijn.

Verder ben ik zover ik weet gezond
Cycloon

Ik heb niet echt een ziekte, maar ik heb heel erg veel last van mijn hoofdhuid. Ik heb dan heel veel jeuk van tijd tot tijd en als ik klaar ben met krabben heb ik heel veel roos verloren. Ik heb bijna alle anti-roos shampoo geprobeerd, maar geen 1 werkt.
Ik had vroeger ook heel veel last van roos, maar de laatste nieuwe shampoo's van head & shoulders hebben me zeer goed geholpen en ben nu echt 100% van m'n roos af, maar ik moet wel anti-roos shampoo blijven gebruiken of ik heb er na een maand weer enorm veel last van.

Ik gebruik 3 van hun shampoos een beetje afwisselend (de groene met eucalyptus, de roze voor droog en beschadigd haar, en de zilver for men)

Dit helpt me echt goed, dus mocht je deze nog niet gebruikt hebben dan moet je die zeker eens proberen ... :wink:
Jara

Ik heb emetofobie. Geen ziekte, maar een fobie voor overgeven.
REPTILE

ik heb asma (aleen van dieren) vind ik wl spijtig... (ik zie zo graag dieren ;) ) en ik word al stilletes aan kaal! :shock: "ik ben nog maar 15!

maar dat vind ik niet zo'n erg :wink: haloewel ik toch liever een beatle kopje had gehad ;)
ZonnTroLL

Op deze site staan psychosomatische, lichamelijke,emotionele en psychische klachten. http://realisatietrainingen.nl/pb/klachteneft.html

fobiën: http://members.lycos.nl/dazzlingblue/fobie.htm
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.

Terug naar “Geneeskunde”