wel, bij nader inzien heb ik het in eerste instantie niet goed geformuleerd denk ik. de hoofdschakelaar klapte uit en niet de aardlekschakelaar. (excuses voor dit misverstand)
Ik zal een foto plaatsen waarop mijn hele meterkast te zien is...hopelijk lukt dat.
dat maakt het probleem misschien anders voor de deskundigen onder ons
Echter blijft het meest opvallende dus de wisseling tussen de twee groepen.
Nu heb ik afgelopen dagen de groep 1 weer eens geprobeerd aan te zetten, en alles bleef nu netjes aan. Daarom voorzichtig gestart met 1 lampje op een stopcontact. Alles doet het nog na een week. Vandaag dat lampje geprobeerd op andere stopcontacten in groep 1....okay. Nu moet ik maar weer eens alle lampen en apparaten aansluiten die eigenlijk op die groep staan, maar nu tijdelijk door mij met allerhande snoeren op groep 2 staan.
Blijft mijn vraag over hoe het mankement kan wisselen tussen groep 1 en 2.
dat zou dan direct achter de hoofdschakelaar kunnen zitten? Nog vóór de zekeringen etc...
Ik zou het graag willen begrijpen maar het is misschien een raar probleem dat onopgelost zal blijven?
Misschien gebeurt er nog iets de komende dagen, dan meld ik mij. Misschien heeft iemand intussen een idee over het wisselen tussen de groepen?