MijnNaam
Artikelen: 0

Het begin van de tijd

Aangezien mijn vorig onderwerp al is gesloten voor ik kon antwoorden, wou ik toch even melden dat Stephen Hawking een theorie heeft over het beginnen van de tijd.

ik moet toegeven, het is absurd om te veronderstellen dat iets kan beginnen uit niets. Maar Stephen Hawking heeft een theorie waarbij hij stelt dat het er een imaginaire tijdsdimensie is (imaginair als in complex) waaruit het universum zou zijn ontstaan

Het zou kunnen dat al de vragen die ik stelde niet wetenschappelijk aan te tonen zijn. Maar om dat te kunnen besluiten, moet men wetenschappelijk kunnen aantonen dat ze wetenschappelijk niet aan te tonen zijn. dat is niet gebeurd. Misschien is het onmogelijk om dat wetenschappelijk aan te tonen (denk aan het onzekerheidsprincipe) Maar als je niet kan aantonen dat de vragen die ik stelde, niet aan te tonen zijn, daaruit kan je niet besluiten dat ze niet aan te tonen zijn. En is dat geen motief om aan wetenschappen te doen? Het trachten te weten te komen.
MijnNaam

Re: Het begin van de tijd

MijnNaam

Maar OK ja, mogelijk zijn de vragen inderdaad (nog) niet mogelijk om te beantwoorden. Dus ja...

slukes,

dries
Marko

Opmerking moderator

ook gesloten
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Terug naar “Ruimtefysica”