JorisL
Artikelen: 0

'Slimme' quote

Hoi,

Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om selectief te quoten.

Hiermee bedoel ik om een extra knop (quickquote o.i.d.) te hebben waarna alleen een geselecteerd gedeelte van de post in kwestie geciteerd wordt.

Dat is een kleine aanpassing volgens mij.

Ik heb zelfs even gezocht naar zo'n plug in.

Deze is voor versie 3.2.x http://community.invisionpower.com/files/file/4872-pav32-selective-quoting/

Ik weet niet wat jullie versie is maar misschien is het dan eenvoudig te implementeren.

Joris
Kravitz

Re: 'Slimme' quote

JorisL schreef: za 04 mei 2013, 15:45
Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om selectief te quoten.
Eigenlijk is het nu al mogelijk om selectief te quoten, zie ook deze quote.

Waneer je op de knop citeren drukt verschijnt alle tekst van het betreffende bericht tussen [ quote ] [ /quote ] tags in de editor. Daarna is het gewoon een kwestie om specifieke stukjes te verwijderen. Enkel de tekst tussen die quote tags zal geciteerd worden. Eventueel kan je nog een voorbeeld opvragen door op de knop 'uitgebreid bewerken' te drukken.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill
JorisL

Dat weet ik ja maar het komt voor dat posters grote stukken tekst plaatsen zonder duidelijke witruimte.

Zie bijvoorbeeld de openingspost in(het topic is nu wel gesloten) http://sciencetalk.nl/forum/index.php/topic/183764-de-relativiteit-van-de-speciale-relativiteitstheorie/

Als ik daaruit enkele concrete dingen wil aanhalen vindt ik het een redelijk vervelend proces.

Op andere fora die ik bezocht hadden ze zo'n functie ook en iedereen was daar toch altijd tevreden.
Marko

Mij lijkt het wel een nuttige toevoeging. Kun je een link geven naar een forum waar zoiets in de praktijk wordt toegepast?

Kun je met deze functie trouwens ook direct meerdere stukken tekst selecteren om te quoten?
Cetero censeo Senseo non esse bibendum
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Ik vind het een leuk idee, en aangezien er een mod voor is, is het nog realistisch ook.

Wel valt me op dat er al geruime tijd geen update van de mod is gekomen. Er staat bijv. wel een update tbv IE9 compatibiliteit, maar geen IE10. Zouden we even moeten testen.

Overigens heb ik de indruk dat een multi-quote niet mogelijk is. Maar goed, dan kan je altijd alsnog de methode gebruiken die Kravitz beschrijft.

Bedankt voor de tip!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
JorisL

Het forum dat ik kende waar men dat gebruikte is nu praktisch dood.

Verder is de plugin blijkbaar kapot zie ik nu. Verder ken ik niet meteen een ander forum waar dit gebruikt werd.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”