Overigens moet ik zeggen dat ik echt schijtziek wordt van deze wereld. Dit is niet het eerste wiskundige probleem wat ik op heb gelost, maar wederom: met dat clay math institute krijg ik totaal geen contact als ik mail of bel en dat was bij dat vorige bewijs ook al het geval met zo'n andere instantie. Zitten we hier nou echt met z'n allen in 1 grote façade en willen ze de antwoorden helemaal niet weten of hoe zit dat????
Omdat dat nu eenmaal niet de manier is waarop de wetenschappelijke wereld werkt...
Je publiceert je resultaten, en komt door de fase van peer-review en kritisch onderzoek van de andere wetenschappers naargelang je meer en meer interesse opwekt omdat het moeilijker en moeilijker blijkt te zijn om je theorie te weerleggen. Uiteindelijk ontstaat gaandeweg (na een jaar of twee) de consensus in de wetenschappelijke wereld dat je het toch maar eens bij het rechte eind zou kunnen hebben, wat helemaal niemand verwacht had. Dan nemen de mannen van die instanties uiteindelijk wel contact met je op als ze vinden dat je het verdiend hebt.
Dat is niet enkel voor jou zo, maar ook voor de minder begaafde zielen van deze wereld.
Ook, ze hebben waarschijnlijk op die instanties ook een crackpot-index liggen.
http://primes.utm.edu/notes/crackpot.html
Je kunt daar maar beter niet te hoog op scoren.