Wat is het einde van een cirkel?Als het universum circulair is, is het begrensd, en volgens mij heeft men ook aanwijzingen dat dit zo is.
Moderators: Michel Uphoff, jkien
Wat is het einde van een cirkel?Als het universum circulair is, is het begrensd, en volgens mij heeft men ook aanwijzingen dat dit zo is.
Dat is een vraag die je op meerdere manieren kunt interpreteren. Wanneer je het hebt over de omtrek van een circel, dan is er geen einde aan te geven. Maar het je het over het oppervlak van een cirkel, dan is er duidelijk een grens en die grens wordt bepaald door de straal van de cirkel.
Dat zijn maar liefst 6 vraagtekens in slechts 2 dimensiesHet is nog steeds een 3 dimenisionale omgeving, geen 4 dimensies !!! dus ???????,,
Het is nog steeds een 3 dimenisionale omgeving, geen 4 dimensies !!! dus ???????,,
Dan heb ik waarschijnlijk de derde Wet gevonden: Naarmate de discussie langer wordt, nadert de kans dat verwezen wordt naar Wikipedia tot 1.Anton_v_U schreef: ↑wo 21 aug 2013, 12:54
Ik vraag me tot slot nog af wanneer het zwarte gat opduikt in deze discussie. Ik heb namelijk de tweede Wet van Godwin ontdekt die opgaat voor wetenschapsfora. http://nl.wikipedia..../Wet_van_Godwin