Beste
ik zit in mijn laatst jaar en ik wil graag volgend jaar burgerlijk ingenieur gaan studeren in KUL.
Kan iemand me zeggen hoe de uurrooster van de 1ste jaar of de 1ste semester deruit ziet?
mvg
Opmerking moderator
Lijkt me wel. Als er al een "halve dag" is, gaat er doorgaans op vrijdag minder college zijn in mijn ervaring. Dat is ook aangenamer dan op woensdag.Xenion schreef: ↑ma 11 nov 2013, 18:52
Dat van die halve dag op woensdag is een fabeltje volgens mij.
In relatie tot de volgende jaren is de lessenplanning niet altijd zo aangenaam/menselijk in mijn ervaring: in het tweede en derde jaar burgerlijk ingenieur:elt-cws aan de KU Leuven heb je een ganse woensdag vrij en vrijdag tot 18u30 (les!).Drieske schreef: ↑ma 11 nov 2013, 20:39
Lijkt me wel. Als er al een "halve dag" is, gaat er doorgaans op vrijdag minder college zijn in mijn ervaring. Dat is ook aangenamer dan op woensdag.
Daarom dat ik de link naar de reele uurroosters meegeef; bv. reeks B3 heeft deze week op woensdagmiddag geen enkel vak gepland.
Dat van die halve dag op woensdag is een fabeltje volgens mij.
Ik heb er niet naar gekeken. Die uurroosters zijn zowaar nog erger dan die dat ik van de VUB gewoon ben. Maar ik zou het raar vinden, want normaal gezien bestaat een 1e Ba IR uit volledige lesdagen.Alopex schreef: ↑di 12 nov 2013, 21:05
Daarom dat ik de link naar de reele uurroosters meegeef; bv. reeks B3 heeft deze week op woensdagmiddag geen enkel vak gepland.