Met praktische problemen kun je beter terecht op een forum waar meer kundigen rondlopen. Dit forum linkt daarom door naar gathering.tweakers.net
Met praktische problemen kun je beter terecht op een forum waar meer kundigen rondlopen. Dit forum linkt daarom door naar gathering.tweakers.net
Excuses niet nodig hoor pi.gif Hoewel we denk dat we in discussie zouden kunnen gaan over de correctheid lijkt "deskundigen" mij in ieder geval mooier. Ik heb het aangepastSorry voor het muggenziften, maar "kundigen" is geen correct Nederlands woord. Ik stel "deskundigen" voor.
Ook dit is weer verschrikkelijk gemuggenzift, maar "aub" wordt correct als "a.u.b." geschreven. Zie hier voor de verantwoording. Dit foutje komt ook elders op het forum in "officiële" teksten voor.Iedereen die iets schrijft wordt verondersteld van deze regels op de hoogte te zijn, dus lees ze aub een keer door.
commerciëleZo worden mogelijk kwetsende of beledigende uitspraken niet getolereerd, evenals commerciele posts.
theorieënDe geopperde theorieen dienen dus te voldoen aan de gestelde regels van de wetenschap.
Dit is geen taalfout, maar zoals jullie zien werkt deze link niet.Illegale uitingen of verzoeken hierom (Bijvoorbeeld hoe je films moet downloaden. lees meer)
kopiërenVolgens de auteurswet is het niet toegestaan (delen van) een website te kopieeren zonder bronvermelding.
enquêtesEnquetes
Het is toegestaan om enquetes voor eigen onderzoek te plaatsen...
Om berichten te lezen is het niet noodzakelijk om je als gebruiker in te schrijven.Om berichten te lezen is niet noodzakelijk om je als gebruiker in te schrijven.
wordtDat heeft ook als voordeel dat je automatisch op de hoogte worden gebracht als iemand op een post van je heeft gereageerd.
seksueelJe geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georiënteerde berichten plaatst.
Klintersaas schreef:Onder de subtitel "Disclaimer":
seksueelJe geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georiënteerde berichten plaatst.
Wat is er mis met het eerste? Ik vind het eerste eerlijk gezegd zelfs beter.Deze veranderingen worden zichtbaar als het profiel wordt geüpdatet
Deze verandering wordt zichtbaar bij de volgende update van het profiel (deze tekst ook voor de andere gevallen)
"wordt geupdatet" is sowieso niet goed, de laatste t moet vervallen. Verder heb ik iets tegen het op die manier "vernederlandsen" van engelse woorden (al weet ik niet hoe dat officieel zit). Zo vind ik "ik heb gecomputerd" ook niet klinken (heeft iets kinderachtigs).Erik Leppen schreef:Wat is er mis met het eerste? Ik vind het eerste eerlijk gezegd zelfs beter.Deze veranderingen worden zichtbaar als het profiel wordt geüpdatet
Deze verandering wordt zichtbaar bij de volgende update van het profiel
Hoe kom je daar bij? die t hoort daar. Er moet echter wel een trema op de u.Miels schreef:Wat is er mis met het eerste? Ik vind het eerste eerlijk gezegd zelfs beter.
"wordt geupdatet" is sowieso niet goed, de laatste t moet vervallen.
Trema ben ik het uiteraard mee eens (was ik al, maar bij kopiëren gaat die verloren).Hoe kom je daar bij? die t hoort daar. Er moet echter wel een trema op de u.
Klopt, maar zoals je hierboven kan lezen heb ik al gekozen voor een constructie waarbij de lelijke vorm wordt vermeden.TD schreef:Het is inderdaad nogal een gedrocht, maar als we het gebruiken, moet het juist zijn - vind ik.
We kunnen niet onze voorkeur en appreciatie laten mee spelen in spelling (sowieso subjectief).
Er wordt maar 1 e-mail per dag verstuurd omdat anders je mailbox overstroomd met
onze e-mail.
Opnieuw over de Regels. Bij het linken is er blijkbaar iets foutgelopen. Vanaf de subtitel "Copyright" tot de subtitel "Geen e-mailadressen achterlaten" loopt één lange link. Volgens mij zijn hier twee linken samengesmolten.
Beveiligingscode bevestiging
Bevestig beveiliging code
Vul de 6 tekens in de afbeelding van hiernaast in.
Als je het niet kan lezen, klik dan op het plaatje om een nieuwe te genereren