Arjant2
Artikelen: 0

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Het is yoste niet die antwoord, maar, ja ze moeten allemaal aan een scherm hangen (of een plug die voor hem als scherm telt). Bij Yoste hangen er 3 kaarten aan zijn scherm en eentje die via een plug met enkele weerstandjes werkt (maar meestal fold deze niet wegens te hoge temperaturen[wat dus NIETS te maken heeft met de plug, maar met de massa viedoekaarten vlak bij elkaar])
hmm onhandig zeg.

Nouja, ik zag dat ATI kaarten toch weinig punten vouwen in verhouding tot Nvidia kaarten dus is te veel moeite.

Eigenlijk wel apart. De nieuwste kaarten van ATI vouwen maar de helft van de punten van een GTX285. Terwijl ze in games wel (veel) sneller zijn. Dat Cuda van Nvidia is dan toch wel een goeie technologie. Niet dat je er met gamen iets aan hebt, maar oke. Voor andere applicaties heeft het dan toch wel nut.
DaanK

Jan van de Velde schreef:da's heel mooi. :eusa_whistle:

dan was je waarschijnlijk Daan (met 1 WU slechts ooit), of DaanKegel met 19 WU's en 5276 punten. Er staat nog 1 andere daan in de lijst, Daan.be, maar die is nog actief, dus dat zal jij niet wezen denk ik.

Zou leuk zijn onder dezelfde naam door te gaan.
Het was DaanKegel, ik heb ook nog voor Amnesiac gefold. Als ik tijd heb zal ik me er eens in verdiepen. (Hou niet zo van veel dingen instellen en doen voor een goed doel... ](*,) )
Arjant2

Het is yoste niet die antwoord, maar, ja ze moeten allemaal aan een scherm hangen (of een plug die voor hem als scherm telt). Bij Yoste hangen er 3 kaarten aan zijn scherm en eentje die via een plug met enkele weerstandjes werkt (maar meestal fold deze niet wegens te hoge temperaturen[wat dus NIETS te maken heeft met de plug, maar met de massa viedoekaarten vlak bij elkaar])
En hoe zit dat met een GTX295 dan? Dat is een dualGPU op 1 kaart. Moeten daar dan ook 2 monitoren aanhangen?
Yoste

En hoe zit dat met een GTX295 dan? Dat is een dualGPU op 1 kaart. Moeten daar dan ook 2 monitoren aanhangen?
Inderdaad. Maar zoals Arperum al aangaf, volstaat het deze gewoon aan te sluiten op je standaard beeldscherm, net als je eerste GPU. Voorwaarde is wel dat je beeldscherm meerdere ingangen heeft natuurlijk. Bij mij komen er drie GPU's toe op 1 scherm: 1 DVI, 1 HDMI en 1 analoge verbinding.

Het is wel zo dat dit probleem wat afhangt van het besturingssysteem dat je draait: in XP bijvoorbeeld had je deze workaround niet nodig om je GPU's aan het vouwen te zetten.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
DaanK

Zo, ik heb de GPU client draaiende en heb al wat WU's klaar. Nu was ik bezig met de SMP client, maar ik kon niet echt verder met de installatie.

"Client configuration

The next step is to configure the client. Open a Command Prompt and change directory to the location where you unzipped the FAH client. Type this command to begin (assuming you renamed the FAH executable to "fah6"):

fah6 -configonly -smp

The client will display some information and then prompt you for answers to configuration questions. Note that for most answers, the default setting is the recommended setting. Here is an example of what is displayed on screen, with an explanation of each option:

Launch directory: C:\FAH

Executable: fah6

Arguments: -configonly -smp

[16:25:22] Configuring Folding@Home... "

Ik doe:

cd \fah [ENTER]

fah6 -configonly -smp [ENTER]

en dan gebeurt er niks...

Iemand een idee?
Korot

Je moet invullen:

C:\FAH\fah6.exe -configonly -smp

Ervan uitgaande dat je cliënt in de map FAH zit en de naam fah6.exe draagt.

Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showforum=59
Yoste

Heb je de drop-in binary reeds gedownload en geplaatst?

Dit staat op de site waar je de SMP-client downloadt:

"NOTE: Please use the v6.23 installer package to setup the SMP client. Then download the v6.24 "drop-in" binary below to replace the expired v6.23 client executable. A new installer package with v6.24 will follow shortly. "

Zie ook hier, de laatste post.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
DaanK

Bedankt voor alle hulp. Het is me gelukt. Nu heb ik in mijn taskbar die fah6.exe staan. Kan die op de background zonder het een service te maken?
Jan van de Velde
Moderator

Het is me gelukt.
De eerste twee staan al in de statistieken :eusa_whistle:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
shimmy

Voor de oplettende kijkers: De vraag wie er schuilt achter WSF helpt C!T lijkt na dit weekeind ook met redelijke zekerheid beantwoord.
Arjant2

Voor de oplettende kijkers: De vraag wie er schuilt achter WSF helpt C!T lijkt na dit weekeind ook met redelijke zekerheid beantwoord.
lijkt me duidelijk ja ;-) wie stond er in beide teams de 24e stil?
Jan van de Velde
Moderator

Een wat opjuttende actie hier van een paar weken terug heeft geholpen: een aantal nieuwe, een aantal herstartende, en een aantal veel-actiever-dan-vroeger vouwers.

Vraag is: Hoe krijg je dat op het computer!totaalforum ook voor elkaar?

een soort warentest starten, met Folding-eiwitten als benchmark?
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Arjant2

Jan van de Velde schreef:Een wat opjuttende actie hier van een paar weken terug heeft geholpen: een aantal nieuwe, een aantal herstartende, en een aantal veel-actiever-dan-vroeger vouwers.

Vraag is: Hoe krijg je dat op het computer!totaalforum ook voor elkaar?

een soort warentest starten, met Folding-eiwitten als benchmark?
blijft lastig.

Ik heb al geprobeerd om een paar freelancers die de nieuwste hardware testen zover te krijgen om ook wat te vouwen, maar tot op heden is dat vruchtloos gebleven.
Arjant2

Lijkt het maar zo of zakt het tempo weer omlaag?

Bij ons is volgens mij onze nr.1 eindelijk wakker geschoten nadat ik hem tot op 2.000 punten naderde.
Jan van de Velde
Moderator

Het gaat inderdaad over de hele linie rustiger. Onze grotere vouwers als Yoste en Peterbill draaien flink wat rustiger dan we ge(ver?)wend zijn, en ook de "gewone" vouwers doen het kennelijk wat kalmer aan: nog niet zo lang geleden stond je met een daggemiddelde van minder dan 100 punten niet meer in de dagproductietoptwintig, momenteel is 32 per dag al voldoende.

Ach, dat schommelt wel meer.....

Terug naar “IT en informatica”