Moderator: Rhiannon
Jep, blijkbaar wel: Extreme overclocking wetenschapsforum.gisteren 12000 punten??
Af en toe eens op je display kijken, of in je logs. WU klaar? Even alle deuren open en het snoertje uitrollen. Met een beetje geluk kun je 10 minuten later de deuren weer sluiten, de oude ingeleverd en nieuw werk aan boord.Even een dienstmededeling. Daar mijn internetkabel op de tijdelijke manier waarop het nu lag een deur aan het molesteren was moest hij weer weg van de huisbaas. Ik zal kijken of ik em voor zondag er nog een keer in krijg...
Wie was dat ook alweer?Die punten zijn vooral te danken aan WSF, die gisteren maar liefst 7000 punten bezorgde.
Dat wil ik ook wel eens weten, 7000 credits jong. De PS3's liggen daar op een hoop zeker ?Wie was dat ook alweer?
Zeker weten . We hebben nog twee volle etmalen, dwz tot en met maandagochtend 7 uur onze tijd.En halen we de 4013 credits voor zondag (welk tijdstip ook alweer?).
Wie was dat ook alweer?
Nou nee, WSF is een enorme vouwfanaat met op de een of andere manier een hoop rekenkracht tot zijn beschikking. Over het hoe of waarom daarvan heeft hij zich altijd op de vlakte gehouden. Zijn doel is Folding in de ruimste zin te stimuleren. Toen we nog maar een half jaartje op gang waren kwam hij hierbinnen, zette een aantal van zijn PC's op de naam van ons team, en heeft zich ook nog een tijdje op de achtergrond bezig gehouden met onze FAQ. Een half jaar daarna zette hij zijn activiteiten voor ons team stil, ongetwijfeld om ergens anders iets vooruit te helpen. Eiggenlijk zo'n beetje zoals Ger een tijdlang naar C!T verhuisde om daar de boel aan te zwengelen.Dat wil ik ook wel eens weten, 7000 credits jong. De PS3's liggen daar op een hoop zeker ?
Tegen mij zeiden ze vroeger nochtans altijd "néét ploejen, néét ploejen" .Ich zen hie vollebak aant ploeje manne!