gmK
Artikelen: 0

Re: Wsf-folding@home-team is jarig

Even een dienstmededeling. Daar mijn internetkabel op de tijdelijke manier waarop het nu lag een deur aan het molesteren was moest hij weer weg van de huisbaas. Ik zal kijken of ik em voor zondag er nog een keer in krijg...
DaanK

Ik heb er net weer 1 ingeleverd, en met wat geluk komen er voor het eind van deze week nog 2 bij :D
Jan van de Velde
Moderator

gisteren 12000 punten??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Ruben01

gisteren 12000 punten??
Jep, blijkbaar wel: Extreme overclocking wetenschapsforum.

Proficiat mensen :D .

Nog minimum 4013 credits te gaan (hoe meer hoe beter natuurlijk).

Jullie zijn blijkbaar ook terug aan het stijgen in de rankings !!
made in flanders

Die punten zijn vooral te danken aan WSF, die gisteren maar liefst 7000 punten bezorgde.

Maar we zijn ook vandaag de dag mooi begonnen met al bijna 1000 punten.

Plus, we zijn intussen weer de top 600 binnen gefoldathont. Dus wat mij betreft is de foldathon nu al een enorm succes.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Jan van de Velde
Moderator

Even een dienstmededeling. Daar mijn internetkabel op de tijdelijke manier waarop het nu lag een deur aan het molesteren was moest hij weer weg van de huisbaas. Ik zal kijken of ik em voor zondag er nog een keer in krijg...
Af en toe eens op je display kijken, of in je logs. WU klaar? Even alle deuren open en het snoertje uitrollen. Met een beetje geluk kun je 10 minuten later de deuren weer sluiten, de oude ingeleverd en nieuw werk aan boord.

Een definitievere oplossing zou leuk zijn natuurlijk.
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Veertje

Die punten zijn vooral te danken aan WSF, die gisteren maar liefst 7000 punten bezorgde.
Wie was dat ook alweer?

En halen we de 4013 credits voor zondag (welk tijdstip ook alweer?).
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
Ruben01

Wie was dat ook alweer?
Dat wil ik ook wel eens weten, 7000 credits jong. De PS3's liggen daar op een hoop zeker ? :D
Jan van de Velde
Moderator

En halen we de 4013 credits voor zondag (welk tijdstip ook alweer?).
Zeker weten :D . We hebben nog twee volle etmalen, dwz tot en met maandagochtend 7 uur onze tijd.

(afijn, zeker..... als de statistiek-servers plat gaan, als.... en als.... dan kan het natuurlijk nog misgaan.)

Dat betekent dat we onder ons standaard-gemiddelde zouden moeten vouwen, en dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk
Wie was dat ook alweer?
Dat wil ik ook wel eens weten, 7000 credits jong. De PS3's liggen daar op een hoop zeker ? :D
Nou nee, WSF is een enorme vouwfanaat met op de een of andere manier een hoop rekenkracht tot zijn beschikking. Over het hoe of waarom daarvan heeft hij zich altijd op de vlakte gehouden. Zijn doel is Folding in de ruimste zin te stimuleren. Toen we nog maar een half jaartje op gang waren kwam hij hierbinnen, zette een aantal van zijn PC's op de naam van ons team, en heeft zich ook nog een tijdje op de achtergrond bezig gehouden met onze FAQ. Een half jaar daarna zette hij zijn activiteiten voor ons team stil, ongetwijfeld om ergens anders iets vooruit te helpen. Eiggenlijk zo'n beetje zoals Ger een tijdlang naar C!T verhuisde om daar de boel aan te zwengelen.

Net als naar iedereen die ik al langer inactief wist heb ik hem een PB gestuurd om hem op de Foldathon te attenderen. Dat heeft naast WSF nog wel meer herstarters :D opgeleverd.
Arie Bombarie

Zo zo, gaat hard zo :D .

Ik zal dit weekend voor nog zo'n 1300 punten proberen te zorgen.
Help WSF met het vouwen van eiwitten en zo ziekten als kanker en dergelijke te bestrijden in de vrije tijd van je chip:

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
Jan van de Velde
Moderator

De computer van mijn dochter levert er over een uurtje een af van 343, als die nog een klein WU-tje krijgt kan dat misschien ng nét (maar die kans is klein) Ikzelf ook 343 komende nacht. Hopelijk staat dat USB-eiwit bij mijn baas dapper door te werken, en krijgt hij ook verbinding. Als dat allemaal loopt zoals het zou moeten komt die vannacht ook nog los, nóg 343. En dan ben ik écht uitgepiest.
Jan van de Velde
Moderator

Alweer 9500 punten vandaag, en nog 9 uur te gaan. De Foldathon kan niet meer kapot, onze week is GOED !!!
DePurpereWolf

Ik snap het niet, het zou toch tot en met de 20ste gaan, dan hebben we toch nog 26 uur te gaan?
raintjah

Ich zen hie vollebak aant ploeje manne!

Ik ben dus ook non-stop bezig, voor de niet limburgers (h)

EDIT:

mijn volgende zal pas half februari klaar zijn... Echt ene slome bak den deze.
Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it.
Rov

Ich zen hie vollebak aant ploeje manne!
Tegen mij zeiden ze vroeger nochtans altijd "néét ploejen, néét ploejen" :D .

Terug naar “Sciencetalk café”