Aha, hier kunnen we wat mee, eindelijk. Beweer je dat er geen deeltjes bestaan met bosonstatistiek?
In document F1 is geen sprake van welke vorm van statistiek of van bosonstatistiek.
Uit dat document op
www.uiterwijkwinkel.eu blijkt in schema 1 dat in mijn visie alle elementaire deeltjes reëel en concreet zijn en dat alle elementaire deeltjes een breukdeel aan massa, lading en magnetische spin van het proton/anti proton of van het elektron/anti elektron bezitten. Er zijn dus geen echt massaloze vormen van straling wel materieloze vormen van straling zoals fotino's (neutrino's) en fotonen.
Uit de figuren 1 - 15 blijkt dat materie/anti materie op ieder niveau is opgebouwd uit 4 delen gewone materie en 1 deel anti materie (resulteert in gewone materie) of juist uit 4 delen anti materie en 1 deel gewone materie (resulteert in anti materie). In F1 blijkt dat de opbouw van elementaire deeltjes alleen uitmondt in het proton/anti proton of in het elektron/anti elektron en in geen enkele andere stabiele basisbouwsteen van het atoom. Dus niet in het neutron en dus ook geen neutronen in de atoomkern. (Zie document C1)
Als je F1 goed tot je laat doordringen begrijpt je ook dat de opbouw van materie/anti materie op elementair niveau volstrekt logisch in elkaar steekt als stabiele mix van 4: 1 of 1 : 4 verhoudingen van deeltjes materie/anti materie. Dan wordt je ook volstrekt duidelijk dat van nature geen vectorbosonen, geen gluon, geen graviton (documenten onder E), geen quarks met lading 2/3 en geen Higgs deeltjes kunnen voorkomen. Misschien worden deze deeltjes wel tijdelijk gevormd en waargenomen bij botsingsproeven in deeltjesversnellers. Schema 1 geeft aan welke relatief "stabiele" deeljes straks te verwachten zijn als de LHC operationeel wordt. Ik ben heel benieuwd naar de uitkomsten!
Vanuit F1 bezien wordt duidelijk dat heel weinig overblijft van het huidige standaard model en dus ook van de wiskunde die de huidige deeltjes beschrijven die voor mij onbegrijpelijk is. Ik ga ervan uit dat die wiskundigen de, in F1 aangegeven, elementaire deeltjes in wiskundige termen kunnen vertalen en hopelijk in een voor mij en anderen begrijpbare wiskunde.
Wellicht het belangrijkste van F1 is dat via hypotheses wordt beschreven hoe het fenomeen van massa valt voor te stellen en wanneer dergelijke massa overgaat tot voor ons waarneembare en meetbare materie. Dat fenomeen materie treedt pas op vanaf het rotorfoton.
Een en andere wordt nog veel duidelijker in het kader van de cyclus die het heelal doorloopt. Ik heb die 25 stappen van heelalcyclus reeds afgeleid. Eén cyclus duurt ca. 25.000 miljard jaar en we leven nu ca. 2.050 miljard jaar na de laatste Little Bang. Die documenten verschijnen in september 2009.
Binnen die heelalcyclus is massa op zich absoluut onvernietigbaar. Alleen materie valt om te zetten in fotonen en daarmee ogenschijnlijk in energie.
De formule E = mc2, zoals Einstein die bedoelde, gaat op grond van F1 evenwel volledig onderuit evenals de relativiteitstheorie. De Big Bang theorie wordt door mij vervangen door een Little Bang die bij het absolute nulpunt van 0 kelvin plaatsvindt (zwarte gaten verkeren bij 0 kelvin en kunnen om die reden geen licht uitzenden!). Bij de Little Bang vallen de zwart gat atomen rechtstreeks uiteen in protonen en elektronen.
De relativiteitstheorie heeft de exacte wetenschap (theoretische fysica. deeltjesfysica en astrofysica) reeds meer dan een eeuw volledig op het verkeerde been gezet.
Ik mag U tenslotte ook document J1 in Uw aandacht aanbevelen waarin ik antwoorden geef op de 25 vragen van David Gross. Ik verzoek U wel eerst te proberen die vragen zelf te beantwoorden. In het antwoord op vraag 1 wordt de start van dit heelal met de Little Bang en de heelalcyclus in hoofdlijnen beschreven.
UW