nuja ik ga maar eens spuit 11^2 zijn aangezien iemand anders al spuit 11 was. ik heet tim, woon in capelle aan den ijssel (das een hele mondvol voor een veredelde buitenwijk van rotterdam met eigen gemeentehuis) en ik zit als de vakantie afgelopen is in vwo 6 (profiel N&T, bijvakken: bio1,2, economie1). ik ben overigens op 18 oktober 1987 geboren...als je wilt weten hoe oud ik ben mag jij het uitrekenen...is goed voor je 8)
mijn enige echte hobbie is het surfen op internet
![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
en daar verspil ik heel veel tijd mee. mijn hoofd zit dan ook stampvol feitjes over de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik denk dus een generalist te zijn.
verder lees ik soms een boek. ik lees een fictieboek als ik op vakantie ben OF er een nieuwe harry potter uit is (vind mezelf meer op voldemort lijken dan op welk ander personage uit elk ander boek...maar de boeken zijn ook gewoon fantastisch). verder lees ik wiskundeboeken en boeken over programmeertalen en andere IT-dingetjes en psychologie (waarom geen natuurkunde? de echt nuttige natuurkundeboeken kan ik nog niet lezen met mijn lage wiskundekennis).
Op school haal ik best aardige cijfers alhoewel ik het erg jammer vind dat inmiddels mijn 'beste van de klas' positie vorig jaar is overgenomen door iemand die er niks voor zegt te doen (en dat geloof ik ook wel)...ik doe er altijd wel veel voor en aan dat soort dingen heb ik dus echt een hekel (nee ik ga niet proberen me beter voor te doen dan ik ben).
ik luister graag naar de radio (meestal gewoon pop, maar ik hou ook van veel andere dingen zolang het maar geen slechte nummers zijn of rustige klassieke muziek is).
ik consumeer niet veel. ik heb dan ook geen baantje nodig en ik vind het alleen jammer dat ik er geen heb tijdens de zomervakantie, tegen de verveling.
politiek ben ik denk ik communistisch en radicaal ook, dus als je ooit nog eens in een politiek deel van het forum tegenkomt, dan kan je de meest vreemde stellingnames en argumenten verwachten. maar ik denk niet dat ik dat hier veel ga doen.
verder ben ik een fan van nieuwsbrieven...dan hoef ik niet zelf te gaan surfen voor info maar krijg ik het gewoon in m'n inbox geworpen...
qua sport doe ik niet zoveel, vroeger was ik erg sportief maar wegens tijdgebrek... nu doe ik gewoon zo af en toe wat oefeningen om m'n spieren bezig te houden en hou ik ervan de schoorsteen met volle kracht aan te vallen als het ff niet meezit
![Gechoqueerd :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
en soms ren ik nog wat.
owja ik chat graag. je mag me wel toevoegen.
XXXXXXX
Edit moderator Math: je kent de regels toch wel?
Als iemand je wil toevoegen: klik op de knop "email" onder het bericht van timwaagh