De BOINC stats zijn aangepast dus krijgt RaYK net zoals iedereen een 'naamkaartje' in deze topic.
PS: vandaag nieuw record 3569 credits en de Boinckers op 800 punten achterstand gezet .
Laat die strijd maar lekker doorgaan. Beiden heel goed bezig en erg aan elkaar gewaagd.En ik ben nog steeds aan het strijden met Bas voor de zesde plaats
Ja, blijkbaar zijn zijn 2 pc's appart in de lijst gezet wat wel vreemd is. Redmess staat maar 1 keer in de lijst met 7 processors.ps: op allprojectstats.com staat korot 2 keer in de lijst?
Een AMD processor single en een Intel dual zitten toch niet op 1 moederbord .O, en, Ruben, dat is maar 1pc, ik heb 2pc draaien: 1 single core en 1 dual core.
Ik bedoelde de 7 procesors van Redmess, of zitten die niet op 1 pc?Ruben01 schreef:Een AMD processor single en een Intel dual zitten toch niet op 1 moederbord .
In de lijst sta je 2 keer, 1 keer met die single core pc en 1 keer met die dual core pc (denk ik, of ben ik verkeerd ?)
Die 7 processors zitten in 5 pc's zoals je hier zelf kan zien:Ik bedoelde de 7 procesors van Redmess, of zitten die niet op 1 pc?
Inderdaad, nu tel ik het ook, hier staat nochtans 7 in de lijst: http://www.allprojectstats.com/top.php?typ...p;teamid=126089.Ik tel er maar 6, 4 met 1 processor en 1 met 2 processors. Je hebt overgins wel gelijk ja, hij behoort bijde onder 1 acount te zien.