Scheurneus
Artikelen: 0

Re: [boinc] wetenschapsforum goes boinc

Ik proces al sinds 2001 en dan op en af, nu nu maar eens aan een team toegevoegd :D

Boinc naam is MarcoP.
Aannames zijn de moeder van alle fouten.

Alle tiep fauten zijn express! (of ik ben vergeten de spelsjekker te gebruiken)
RaYK

Hey,

welkom Scheurneus, we zijn altijd blij als er nieuwe mensen aanmelden :D :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'

"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)
DePurpereWolf

Hoeoeoeoeoe, welkom scheurneus, alias MarcoP, een echte ouwe rot in het vak dus. Ben benieuwd hoeveel punten je al hebt.
Scheurneus

Ik heb voor Seti, Rosetta en Einstein iets van 68600 credits En zag net dat ik alleen Rosetta had toegevoegd, nu Seti en Einstein ook toegevoegd.

Dit is me rapportje: http://www.allprojectstats.com/showuser.ph...=0&id=75535

Ruben01

Je bent geslaagd :D

Welkom Scheurneus !!
Scheurneus

Ruben01 schreef:Je bent geslaagd :D

Welkom Scheurneus !!
Wow, ik sta gelijk nummer 2 in het weternsachapsforum lijstje, maar niet voor heel lang volgens mij.

Toch wel grappig om te zien dat die oude dual Xeon in hyper threading modus het nog zo goed doet met de gemiddelden.

Is mijn totaal resultaat nu ook toegevoegd aan het team?

DePurpereWolf

Nee, enkel wat je nu gaat presteren.

Anders hadden we hier:

Afbeelding

wel een grote sprong gezien.
DePurpereWolf

Hitparade team Wetenschapsforum week 8

Om de leden van Boincend wetenschapsforum wakker te houden word er om de zoveel tijd een hitparade samengesteld. De winnaars worden geprezen, de verliezers belachelijk gemaakt. :D Een beetje competitie in naam der Wetenschap mag best.

Team vooruitgang

Het team word steeds groter, en we sparen punten steeds sneller. Wat belangrijk is, is dat we bijna precies een jaar na opstarten de top 50 van Nederland gaan binnenstormen. De eerste BOINC post hier was 4 April, en het ziet er naar uit dat we op 4 April 2008 na een jaar werken in de top 50 van Nederland staan, helemaal niet slecht. Internationaal gezien heeft het wetenschapsforum team de magische 8.000 grens alweer doorbroken, we maken er een gewoonte van om elke 10 dagen duizend plaatsen op te schuiven.Internationale positie: 7953.

En dat is best netjes. :D De vooruitgang is in de volgende grafiek te zien. zoals je ziet, een mooi colletje van de 1ste categorie. Een goede groeier is QMC en Einstein. Er is ook een nieuwe bij gekomen, het zogenaamde lattice project.
week8_points
week8_points 708 keer bekeken
Legenda:
  • Blauw: Seti@home
  • Oranje: Einstein@home
  • Roze: Rosetta@home
  • Groen: Climateprediction.net
  • Wit: Spinhenge@home
  • Beige: ABC@home
  • Geel: Proteins@home
  • Lichtgroen: Quantum Monte Carlo at Home
  • Donkeroranje: LHC@home
  • Donkerbruin: Leiden Classical
  • Geel: POEM@home
  • Huidskleur: World Community Grid
Dat zijn dus 13 projecten waarin wetenschapsforum mee werkt.

We hebben 253,090.07 punten nu, het blikken mijpaal is behaald! Hollee.

Deze keer één nieuw lid erbij: Marco P Van harte welkom.Hopelijk volgende week weer eentje? Iemand? Jij mischien?

De leden zijn als volgt: 28 leden: 1 dubbele, 11 Belgen, 13 Nederlanders, 1 Ier, en 2 internationale.

Hiervan zijn er dus zowaar 19 van actief, wat natuurlijk niet niks is. Ik ben benieuwd of dit nog kan groeien....

Plaats in Nederland: 68 We kunnen en moeten in de top 50 komen, het liefst voor 4 April.

Plaats in Belgie (officieus): 34

De volgende grafiek laat zien hoe de actieve leden onderling presteren.
week8_users
week8_users 709 keer bekeken
Het word lekker druk daar onderin, lekker veel leden. Je kunt zien dat Rayk en Redmess vandaag goed aan elkaar gewaagd zijn. Ook zijn Marco P, Peter vG en RubenK aan elkaar gewaagd.

Wat begint met een B, eindigd met OINC, en is heel gaaf?

Link naar stats: http://www.allprojectstats.com/showteam.ph...&setlang=nl

en http://nl.boincstats.com/stats/boinc_team_...o&id=162929
Korot

Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om mijn beide accounts samen te voegen? Want in de statistieken staan beide, of heb je er gewoon één uitgekukelt?
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showforum=59
DePurpereWolf

Een uitgekukeld, maak je maar niet druk om die dubbele persoonlijkheid. Er zijn ergere dingen, en je word eer grijs dan dat het word opgelost. :D
Arie Bombarie

Leuk overzichtje hoor!

En het is trouwens Pieter :D .
Help WSF met het vouwen van eiwitten en zo ziekten als kanker en dergelijke te bestrijden in de vrije tijd van je chip:

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
Morzon

Ik heb twee processen (Amolqc-preRC1_....)met een CPU gebruik van +-50%. Dus hij staat constant op 100% nu.

Laptop hoor ik nu ook constant warm lucht blazen:)
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.
RaYK

jup dat is eigelijk het enigste wat ik wat schrik van heb.. dat je cpu constant 100% staat te draaien is niet zo'n erg als hij maar goed gekoeld wordt.. maar daar zit het hem net, normaal draait je ventilator maar enkel en alleen als je cpu zwaar belast wordt en te warm wordt, maar nu staat die ventilator constant te draaien.. ik verschiet er eigelijk niet van dat Ruben01 z'n ventilator dan maar de geest gegeven heeft.

Nuja, ik wil geen slechte reclame maken, een ventilator gaat normaal gezien heel lang mee, maar als hij raar begint te klinken zou ik toch beginnen oppassen want dat zijn meestal beginselen van een falende vent.
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'

"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)
Ruben01

@RaYK: de ventilator is inderdaad gemaakt voor zeer veel uren te draaien. De mijne is wat raar beginnen doen doordat er achteraf gezien een soort folie de uitgang van mijn koeling dichthield. Hierdoor heeft mijn ventilator natuurlijk extra moeten geven ...

Normaal gezien heeft de koeling dus geen problemen, gewoon even kijken regelmatig dat het niet vol zit met stof en dat je de lucht lekker voelt blazen wanneer je ventilator draait.

Als je niks meer voelt blazen kun je best eens nader bekijken wat er aan de hand is ;)
DePurpereWolf

Je kunt inderdaad wat 'trucks' toepassen, afhangende vanwaar de lucht in word geblazen. Bijvoorbeeld de laptop wat verhogen op kleine blokjes zo dat er wat ruimte onder is. Het op een metalen blad zetten wil ook helpen. Metaal geleid warmte dus in plaats van een klein stukje tafel op te warmen moet het nu het hele blad opwarmen.

Verder zijn er in de after market (de na markt) veel artikelen te krijgen die je kunnen helpen. Misschien een goedkoop alternatief voor Ruben01?

http://www.coolermaster-europe.com/product...p;cateid=000016

Terug naar “IT en informatica”