Inferno
Artikelen: 0

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

bedankt voor de info :eusa_whistle:
A scientist can only generalise with reliable certainty if he has enough statistical information.
Yoste

Weinig verschuivingen op te merken deze week, maar JanJaap300 springt er wel uit en staat nu 76 plaatsen hoger dan vorige week.

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]JanJaap300[/td][td]76[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]brat2007[/td][td]11[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Prime91[/td][td]11[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]mascomputer[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Inferno[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]GenGF01010[/td][td]6[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]brat2007.[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Barry86[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Jan_van_de_Velde[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Korot[/td][td]1[/td][/tr]</table>Verder valt op dat brat2007 opeens een nieuwe user in het leven heeft geroepen onder de naam "brat2007.". Een typfoutje van brat?
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Jan van de Velde
Moderator

9 Jan_van_de_Velde 1
Toch lief van C!T helpt WSF dat hij ermee stopte nét nadat hij me voorbijstak. Dat ik daardoor een plekje zakte viel niemand op, maar nu sta ik weer mooi een keertje in de stijgerslijst :eusa_whistle:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Inferno

ik kon niet veel stijgen want ik had een eiwit die héél lang nam ^^

Volgende drie weken moet je me niet meetellen, ik zal niet kunnen folden vanwege gebrek aan computer.

Maar voor al de rest, folden hé :eusa_whistle:
A scientist can only generalise with reliable certainty if he has enough statistical information.
brat2007

mmmh...klein foutje inderdaad...zal corrigeren.
Yoste

Hmm, brat2007. haalt ditmaal de eerste stek weg, zo te zien heeft brat het nog niet helemaal gecorrigeerd. Kravitz met een sterke stijging op 2 in het lijstje, terwijl het schaap des duivels met de derde plek gaat lopen :eusa_whistle: <table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]brat2007.[/td][td]62[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Kravitz[/td][td]52[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Evilsheep[/td][td]34[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]JanJaap300[/td][td]24[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]brat2007[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Inferno[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Prime91[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Dinkydau[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Barry86[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Hans_Nennie[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]Vordreller[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]Daan.be[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]13[/td][td]Makassi[/td][td]1[/td][/tr]</table>
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

Yoste

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]rhendrickx[/td][td]69[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Squawk[/td][td]21[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]brat2007.[/td][td]11[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]GenGF01010[/td][td]10[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]brat2007[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Evilsheep[/td][td]6[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Onweer[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Barry86[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Prime91[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]JanJaap300[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]Hans_Nennie[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]1[/td][/tr]</table>

brat2007

Ik heb een CPU-client als een service geinstalleerd en deze genereerd dat .-je achter mijn accountnaam.

Heb geprobeerd het weg te halen maar kreeg dan een opmerking dat de dependency service failed to start.

enig idee iemand? WIN7

groet,

Jan
Yoste

brat2007 schreef:Ik heb een CPU-client als een service geinstalleerd en deze genereerd dat .-je achter mijn accountnaam.

Heb geprobeerd het weg te halen maar kreeg dan een opmerking dat de dependency service failed to start.

enig idee iemand? WIN7

groet,

Jan
Hmm, rare fout, nog nooit van gehoord. Even gezocht op het foldingforum, maar zonder succes. Je kunt altyd proberen daar je probleem eens te posten. Daar zijn tal van experts aanwezig, is wel in het Engels te doen.

Misschien heeft het iets te maken met de accountnaam op je computer?

Lijstje van deze week:

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]KillerZero86[/td][td]64[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Evilsheep[/td][td]37[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]mascomputer[/td][td]33[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]brat2007[/td][td]11[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]JanJaap300[/td][td]10[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Prime91[/td][td]10[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]brat2007.[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]ulrichstern[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Kravitz[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Onweer[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]Dinkydau[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]rhendrickx[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Yoste

Kort lijstje met als enige uitschieter Zieleleek.<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Zieleleek[/td][td]57[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]KillerZero86[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Prime91[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]mascomputer[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]JanJaap300[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Barry86[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Evilsheep[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Korot[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Kravitz[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Onweer[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Arjant2

Toch lief van C!T helpt WSF dat hij ermee stopte nét nadat hij me voorbijstak. Dat ik daardoor een plekje zakte viel niemand op, maar nu sta ik weer mooi een keertje in de stijgerslijst ;)
Lief toch? ;)
Yoste

Lief toch? ;)
Probeer je dat nu nog eens fijntjes over te doen, maar dan met je eigen account? ;)

Het lijstje deze week, Arjant2 laat er geen gras over groeien!

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Arjant2[/td][td]134[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]ulrichstern[/td][td]75[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Evilsheep[/td][td]15[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]13[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]JanJaap300[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Inferno[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]brat2007.[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Onweer[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Hans_Nennie[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Barry86[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]mascomputer[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Arjant2

ja ik dacht kom laat ik eens een weekje voor WSF vouwen ;)
Yoste

Nieuwe vouwer SilyConMarc springt er meteen uit:

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]SillyConMarc[/td][td]159[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Arjant2[/td][td]33[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]KillerZero86[/td][td]20[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Evilsheep[/td][td]15[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]GenGF01010[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]ulrichstern[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]mascomputer[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]oops_wrong_teamnumber[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Yoste

SillyConMarc trekt ook deze week de kar, terwijl Arjant2 terug voor eigen team is gaan vouwen.<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]SillyConMarc[/td][td]45[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]ulrichstern[/td][td]30[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]10[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Onweer[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]brat2007.[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Prime91[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]mascomputer[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Evilsheep[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Hans_Nennie[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Arjant2[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]Barry86[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]JonazzDJ[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Keep on folding!

Terug naar “IT en informatica”