Als jij het niet met me eens bent dat het daarin wel een verschil maakt of je je kind elke dag ziet of 2 jaar lang niet zullen we het nooit eens worden.
Zeker geef ik je daar gelijk in. Ik denk ook dat ik haar ouder was ik "Nee" zou zeggen. Maar deze beslissing is aan haarzelf en haar ouders en voor de rest alleen degenen die door hun worden uitgenodigd.
PS: Waar heb jij op school gezeten? Ik zelf in een grote stad inmiddels alweer zo'n 10 jaar geleden maar dit leek mij eerder uitzondering dan regel.
Dat wordt inderdaad vaak gedacht, helaas vind het vaker plaats dan men denkt.
Vooral ook omdat veel meisjes er nooit melding van maken dat ze verkracht zijn omdat ze denken dat het hun eigen schuld is, omdat ze zich niets mee kunnen herinneren (ghb), omdat ze het onderscheid nog niet kunnen maken tussen daadwerkelijk vrijwillig en passief toelaten onder dwang, geen idee hebben van wat ze daadwerkelijk hadden gewild (omdat ze er nog niet aan toe waren), of een van de vele andere redenen.
En vergelijkbaar betreft dit ook steeds vaker jongens (als victim) die zelfs nog minder geneigd zijn om aangifte te doen, vooral als de dader mannelijk is (wat vrijwel altijd zo is).
Vergelijkbare patronen zie je ook terug bij mishandeling.
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
There is no theory of protecting content other than keeping secrets Steve Jobs