En het gebruik van dat woord was ook behoorlijk tongue-in-cheek.
Dat maakt het weer een stuk acceptabeler
Mooi zo'n nieuwsbrief!
Voorwaarde is echter dat hij leesbaar is. Juist dat is een probleem; Tekst zwart op donkerblauw en de links lichtblauw op donkerblauw.
Ik zou het op prijs stellen de nieuwsbrief in een leesbare vorm te ontvangen.
Geeft niets. Bovendien lag de fout bij ons: onderaan de nieuwsbrief stond wel de tekstCKWeb schreef:Ik heb wat gezocht naar de juiste rubriek, maar niets geschikts kunnen vinden.
Ik moet m'n weg nog een beetje vinden...
, maar de link ontbrak. Dus dan is het te verwachten dat iemand zich vergist. Maar geen probleem hoor!Wil je je mening delen over onze nieuwsbrief, of heb je suggesties voor de volgende editie? Laat het ons weten in dit topic.
Hmm, zo is het inderdaad erg slecht leesbaar. We zullen eens kijken of we de oorzaak kunnen achterhalen en deze in de volgende nieuwsbrief kunnen verhelpen. Bedankt voor de melding!Ik gebruik Outlook 2007.
De nieuwsbrief ziet er daarin als volgt uit:
Hoezo? De afbeelding hierboven in je post is toch een .jpg?Overigens, het invoegen van een .jpg-afbeelding in dit bericht werkt niet!
Daar was inderdaad iets mis gegaan helaas. Bedankt voor het melden. De column is nu wel te bereiken!Heel leuk dat ik zojuist een nieuwsbrief krijg, maar als ik de items daarin niet mag zien dan is die vrij nutteloos.
"Column: Is wiskunde een god?" is niet in te zien. Foutje?
Zet in je notificatie-instellingen een vinkje bij " Verstuur me iedere update van de communitybeheerder". Die tekst kan wel wat verduidelijking gebruiken...Nieuwsbrief? Hoe moet ik die ontvangen?
Miels schreef: Zet in je notificatie-instellingen een vinkje bij " Verstuur me iedere update van de communitybeheerder". Die tekst kan wel wat verduidelijking gebruiken...