Dido
Artikelen: 0

Re: Gefeliciteerd ridder Ypsilon

Ik ben enkele dagen wat minder actief geweest, hier, en zo miste ik bijna dit berichtje... ;)

Van harte gefeliciteerd, Ypsilon met die 10.000 berichtjes!!

Bovendien zijn jouw berichtjes dan ook nog eens van een erg goede kwaliteit. Geniet ervan, je hebt dit ridderschap dubbel en dik verdiend! Afbeelding

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-
ypsilon

Dank je, dank je ;)

Ik zou nooit aan 10.000 berichten gekomen zijn als ik geen fijne discussiepartners en teamgenoten zou hebben!
Tonno

Congratulations!
“Seek knowledge from the cradle to the grave” (Muhammad)
kleine fysicus

Alle berichten, van #1 tot #17, zijn eerlijk waar terecht! Proficiat! ;)
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.
Basicnerd

Vanmorgen is er een nieuwe ridder toegetreden tot de orde der berichtenplaatsers. Met het plaatsen van zijn 10.000e bericht werd Ypsilon tot ridder geslagen. Ypsilon, van harte gefelicteerd, welkom aan onze tafel en bedankt voor 10.000 nuttige en aangename berichten! ;)
Wow

Gefeliciteerd met deze mijlpaal

Ik hoop dat je nog lang actief zal blijven

Succes ermee ;)

Groeten Bram
Ik ben 14 (zelfs al bijna 15) en zit op het VWO. Door mijn leeftijd kan ik nog niet altijd meepraten met de onderwerpen die hier worden behandeld.Dus als ik een fout maak.. VERBETER ME A.U.B!

Een kamer zonder boeken is als een lichaam zonder ziel

Marcus Tullius Cicero
bartelomeus

Ik zou nooit aan 10.000 berichten gekomen zijn als ik geen fijne discussiepartners en teamgenoten zou hebben!

En dat typeert u, meteen de overige gebruikers erbij betrekken! Vandaar dat uw berichten het altijd waard zijn te lezen, zeker is dan dat er zaken naar voren komen waar je zelf waarschijnlijk nog niet aan gedacht had.

Gefeliciteerd, en houdt het even vanzelfsprekend dat een ieder vrolijk van uw berichten wordt, zoals nu het geval is, dan ben ik niet bang dat we nog zeker honderden andere prettige en kwalitatief goede berichten zullen lezen!
Onzekerheid is de enige zekerheid die het leven te bieden heeft - leef daar naar!
Rhiannon
Moderator
Social:

Dit siert je Ypsilon, anderen een deel van de eer gunnen, maar toch, de eer is geheel aan jou, jíj hebt de lezenswaardige berichten gepubliceerd. Je had net zo goed je gedachten voor je kunnen houden.
Contra principia negantem disputari non potest.
Rocky

Van harte gefeliciteerd Ypsilon !

Wat een mooie prestatie ;)
"En toch draait ze."

- Galileo Galilei -
ypsilon

Dank jullie wel ;) Maar het is wel zo hoor, wat ik schreef: als ik er geen plezier uit zou halen, zou ik niet posten, en dat ik hier plezier uit haal heeft veel te maken met de community, collega's en (inmiddels) vrienden.
Verborgen inhoud
Al zou ik dan misschien ook moeten toevoegen dat koppige en - in mijn ogen - een verkeerd standpunt verdedigende gebruikers er eveneens voor gezorgd hebben dat ik een hoop berichten plaatste, want dat zijn de momenten dat het lastig kan worden om je gedachten voor je te houden ;)
prospector

Hey ypsilon, jij maakt de wereld voortdurend een beetje beter! Alle respect en bewondering daarvoor. Hartelijk Dank!

Jan
Zieleleek

ypsilon schreef:Dank u, dank u.

Ik denk dat het niet lang duurt voor de andere ridders me buiten gooien als ik met mijn voeten boven de tafel ga zitten ;)

Verborgen inhoud
Misschien eens tijd voor een nieuwe avatar?
Gefeliciteerd! Ik zie in je nieuwe avatar de gelaarsde voeten van de angstaanjagende cowboy(?) van de vorige... ;)

Maar... Vleugels! Of een schedel met hoorns. Ook zeer mysterieus.
ypsilon

Gefeliciteerd!
Thx.

Ik zie in je nieuwe avatar de gelaarsde voeten van de angstaanjagende cowboy(?) van de vorige... ;)
De vorige was de
Maar... Vleugels! Of een schedel met hoorns. Ook zeer mysterieus.
't Is een schedel :) Van het schilderij Ram's Head White Hollyhock and Little Hills van Georgia O'Keeffe.

Verborgen inhoud
Ik verander zo nu en dan eens van avatar. Vóór de Saint of Killers was het een geest uit Battle for Wesnoth, daarvoor was het een South Park-avatar, en helemaal in het begin was het de anime Elfenlied ;)
Zieleleek

Deze links geven in meer opzichten de nodige details. De Saint of Killers gaf aanvankelijk een soort huivering / angst, gepaard met diep medelijden, maar o wee als je hem dat op een niet perfecte manier laat merken! Ik begrijp nu wat beter waarom...

Ondertussen dacht ik, dit is ypsilon niet, die valt wel mee... ;)

Op de toekomst!
Klintersaas
Social:

Dido schreef:Ik ben enkele dagen wat minder actief geweest, hier, en zo miste ik bijna dit berichtje... ](*,)

Van harte gefeliciteerd, Ypsilon met die 10.000 berichtjes!!

Bovendien zijn jouw berichtjes dan ook nog eens van een erg goede kwaliteit. Geniet ervan, je hebt dit ridderschap dubbel en dik verdiend! Afbeelding

Dido
Geldt ook voor mij!
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
ypsilon

Geldt ook voor mij!
Dank je. Nog eventjes en we zullen een stoel voor jou bij moeten zetten in het ridderkasteel, zeker? ](*,)

Terug naar “Forumnieuws”