Ai, een passkey heb ik niet ingevuld nee...M'n WU's worden afgeleverd met nog 95% van de deadline-tijd te gaan, dus die bonuspunten zou ik tot nu toe altijd al gehad moeten hebben...Ik ga meteen eens zien hoe dat moet. Bedankt voor de uitleg!
Graag gedaan, hopelijk loopt het met passkey wel zoals het hoort. ](*,)
Arjant2 schreef:toch gaat er iets niet goed, want zelfs zonder passkey moet je met een core i7 makkelijk een paar duizend punten per dag halen...
Ik haal met een simpele E6700 al meer dan 1000 punten per dag zonder passkey... Dus dan moet je makkelijk 5000 punten per dag halen zelfs zonder key?
Hmm, dit durf ik te betwijfelen hoor. Een voorbeeldje van mijn core i7 920 @ 3.8 Ghz:
M'n TPF (=Time Per Frame, oftewel de tijd om 1% van de wu te vouwen) voor project 6058 bedraagt ongeveer 3 min 30. Dit komt neer op een kleine 6 uur om de hele WU te vouwen. Per dag zou de client dus pakweg 4 zo'n WU's kunnen verwerken. Viermaal de basispunten voor p6058 geeft 4 x 481 ofte 'slechts' 1924 punten per dag. Dit is weliswaar louter voor p6058 geldig, maar ik durf wel stellen dat de lijn kan doorgetrokken worden naar de andere wu's.
Sterk dat je meer dan 1000 punten haalt met je E6700!
Volgens mij komt er idd belange niet alles door wat if fold...Want ik zit maar rond de 1000 punten per dag en ik fold met deze pc en m'n ps3 staat ook gewoon heel de tijd te folden... Maar geen idee wat ik daaraan kan veranderen. Belangrijkste is natuurlijk nog steeds dat het werk afgeleverd wordt en dat gebeurd volgens de client wel.
Is je cpu overclocked? Zoniet denk ik dat je wel degelijk een normale score haalt hoor. Die bonuspunten maken het grote verschil, zoals ook aangegeven in het stukje hierboven. Als ik 24/24 zou vouwen met m'n cpu kom ik zonder passkey ongeveer aan 2000 ppd, mét passkey ligt het rond de 14.000 ppd.