Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
lechap
Artikelen: 0

Re: Nazca lijnen

Raspoetin schreef:Vanuit wikipedia:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazcalijnen

Ja, dat zal best, dat ze stoffen maakten die sterk genoeg waren voor een heteluchtballon. Maar ik neem aan dat za daar dan wel tekeningen van hadden gemaakt ergens. Of dat er een lapje stof zou zijn gevonden ter grootte van een (half) voetbalveld. De schrijver van het artikel uit je link gaat m.i. wel erg kort door de bocht.

Hij zou ook kunnen zeggen dat men in de middeleeuwen wist hoe je metaal kon bewerken, sterk genoeg voor raketten. En dat het dus heel goed mogelijk is er dus middeleeuwers zijn geweest die op de maan zijn geland.
dat niet, maar wel is er op een potscherf een tekening gevonden waarop dit te zien is. (ik maak een Gip over de lijnen, en ik stoote op deze info)
donfudido

Hoi,

Mocht je nog bezig zijn met de lijnen in kaart te brengen dan kan ik je de auteur Erich von Danikken aanbevelen, aangezien hij er ook een aantal heeft ontdekt die nog niet ontdekt waren.

Je kan veel werken van hem vinden via google of via youtube.

En over wie de Nazca plateau gebouwd heeft en waarom zijn verscheidene theorien op los gelaten, lees wel "THEORIEN" alleen wat ik dan zo frappant vind is dat de ene theorie, de meest orthodoxe, WEL in geschiedenis boeken verteld wordt maar de andere theorie, de niet orthodoxe, als klinklare onzin wordt afgeschilderd. Dan denk ik, wat is er wat we niet mogen weten.

Succes met het in kaart brengen!
Jan van de Velde
Moderator

Dan denk ik, wat is er wat we niet mogen weten.
We gaan hier niet verder in op complottheoriën, die zijn er al zat op internet.

het moderatorteam
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “Geschiedkunde”